Άρθρο του Ελευθέριου Ν. Κοσμίδη
Ένα τρανταχτό παράδειγμα πολιτικής εκμετάλλευσης και εκκλησιαστικής ανεπάρκειας που θα πρέπει να μας αφυπνίσει όλους
Πριν φτάσουμε στο πρόβλημα της Ιεράς Μονής του Σινά θα πρέπει να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε τις συνθήκες της εποχής μας
Ζούμε σε μια χώρα όπου οι κυβερνήσεις τουλάχιστον των τελευταίων δεκαετιών, μας εκθέτουν ως χώρα στο πολιτικο-οικονομικό πεδίο, παρουσιάζοντας μας ως χώρα απατεώνων, όπου ευδοκιμούν «ανίκανοι», «βολεμένοι» δημόσιοι υπάλληλοι και «φοροφυγάδες» ελεύθεροι επαγγελματίες.
Η πολιτική ανικανότητα οδήγησε την κοινωνία σε μια ύφεση δίχως προηγούμενο. Μοιάζει σαν η πολιτική να μπόλιασε τις δικές της παθογένειες στην κοινωνία και την οδήγησε σε ένα αυτοκαταστροφικό τέλμα.
Κυριότερο πολιτικό εργαλείο ήταν και είναι το ψέμα και συνακόλουθα η διχόνοια που το ψέμα γεννά.
Σε αυτό το περιβάλλον μια κοινή στάση των διαφόρων πολιτικών κομμάτων που εξελέγησαν για να κυβερνήσουν καταστροφικά την χώρα, ήταν η αρνητική στάση τους απέναντι στην Ορθόδοξη πίστη.
Αναξιόπιστοι και ανίκανοι πολιτικοί επί δεκαετίες έχουν παράξει εκατοντάδες χιλιάδες σελίδες νόμους, κοινές υπουργικές αποφάσεις και κανόνες που αφορούν ή επηρεάζουν τα της Εκκλησίας (που θα άξιζε τον κόπο να γραφτεί μια σειρά βιβλίων με πολλούς τόμους).
Από την εκκλησιαστική περιουσία, τις σχέσεις Εκκλησίας-Πολιτείας, τους νόμους για τις εκτρώσεις, τα διαζύγια, την βλασφημία, την καύση των νεκρών, την ευθανασία, τις μεταμοσχεύσεις, τις εκτρώσεις, τα δικαιώματα των άλλων «γνωστών θρησκειών», μέχρι τον αντιρατσιστικό νόμο και εσχάτως τον νόμο υπέρ του γάμου ομοφυλόφιλων, η Ελληνική Πολιτεία δηλώνει με κάθε ευκαιρία και σε κάθε τόνο, πόσο της «κάθεται στο στομάχι» η επίκληση της Αγίας Τριάδος στο Σύνταγμα της χώρας.
Πολιτική εξουσία και Εκκλησιαστική διοίκηση
Αν έχει κάθε δίκιο ο Έλληνας πολίτης να αισθάνεται απόγνωση για την εξαπάτηση και την εξαθλίωσή του από την πολιτική του ηγεσία, με την κατηγορία μάλιστα της συνενοχής στη διαφθορά, ο πιστός λαός έχει κάθε δικαίωμα να αισθάνεται πολλαπλάσια προδομένος από την Εκκλησιαστική του ηγεσία.
Η εκκλησιαστική διοίκηση όλα αυτά τα χρόνια με ελάχιστες εξαιρέσεις αντέγραψε το πολιτικό μοντέλο στην Ελλάδα και μετέτρεψε την ποιμαντική μέριμνα σε Δεσποτοκρατία με ψέματα.
Έτσι φτάσαμε να θάβονται εκατομμύρια υπογραφές για τις ταυτότητες, να περνούν οι κυβερνήσεις αντιεκκλησιαστικούς, αντορθόδοξους και αντίχριστους νόμους και η Εκκλησία να σιωπά, να συμμαχεί ή ακόμα και να συνεργάζεται με τους πολιτικούς, να πρωταγωνιστεί!
Έτσι κάπως φτάνουμε στο σήμερα με μια κοινωνία «εκπαιδευμένη» από ανάξιους πολιτικούς και θρησκευτικούς ηγέτες.
Ιερά Μονή Αγίας Αικατερίνης Θεοβαδίστου Όρους Σινά
Επειδή το καταστατικό λειτουργίας της μας είναι άγνωστο και είναι πρακτικά δύσκολο να διαβάσει για να καταλάβει πως είναι δυνατόν ένα μοναστήρι επί 15 αιώνες να αντέχει και να παραμένει Ελληνορθόδοξο σε μια περιοχή με το ισλαμικό στοιχείο να κυριαρχεί, θα προσπαθήσουμε να περιγράψουμε το διακύβευμα της υπόθεσης.
Τι έχει συμβεί στο ΣΙΝΑ;
Στις 29 Ιουνίου κυκλοφόρησε μια είδηση πως η Αίγυπτος προχωράει στην κατάσχεση της περιουσίας του Σινά, και πως οι μοναχοί κινδυνεύουν με έξωση.
Η Ελληνική κυβέρνηση διαβεβαίωσε πως έχει στα χέρια της δεσμεύσεις ότι δεν πρόκειται να αλλάξει ο Ελληνορθόδοξος χαρακτήρας της Μονής.
Η Εκκλησία της Ελλάδος και διάφοροι Εκκλησιαστικοί Ταγοί της Ορθοδοξίας έσπευσαν να υποστηρίξουν την Μονή και επιχειρήθηκε μια διεθνοποίηση του ζητήματος.
Στην πορεία η Ελληνική Κυβέρνηση με νόμο έκανε κάτι χειρότερο από την Αιγυπτιακή: Έκανε ωμή παρέμβαση στο ειδικό καθεστώς της Μονής και την αναγνώρισε ως Νομικό Πρόσωπο στην Ελλάδα.
Στην εξέλιξη αυτή βρήκε σύμμαχο τον Ηγούμενο της Μονής, Αρχιεπίσκοπο Σινά Δαμιανό, και την Εκκλησία της Ελλάδος.
Στη συνέχεια υπήρξε αντίδραση όταν 15-16 μοναχοί της Μονής συγκάλεσαν συμβούλιο και αμφισβήτησαν την στάση του Ηγουμένου, και τη στάση της Ελληνικής Κυβέρνησης, επισημαίνοντας κάτι αυτονόητο: το προνομιακό αυτοδιοίκητο της Μονής δεν μπορεί να το πειράξει κανένας και είναι χρέος όλων μας να το διαφυλάξουμε.
Η ανατροπή λοιπόν είναι πως την θέση του κακού, όπου στην αρχή είχε η κυβέρνηση της Αιγύπτου, την πήρε τώρα η Ελληνική κυβέρνηση με την ευλογία του ίδιου του ηγουμένου της Μονής και μάλιστα με δικαιολογία την προστασία της Μονής.
Δεν υπάρχει καμία λογική. Είναι σαν να έπεισε η κυβέρνηση τον Αρχιεπίσκοπο Σινά Δαμιανό ότι: «Για να σε προστατέψουμε από την Αιγυπτιακή κυβέρνηση που θέλει να αλλάξει το καθεστώς που έχει για 1500 χρόνια… θα σου το αλλάξουμε εμείς!»
Με δεδομένη την πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα όπως με αδρές γραμμές περιγράψαμε στο πρώτο μέρος του μικρού μας άρθρου, υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος που πιστεύει πως αυτή η κυβέρνηση κάνει κάτι για το καλό της Ορθοδοξίας;
Είναι ίσως μακρινό και δύσκολο να εννοήσουμε την κρισιμότητα της κατάστασης.
Το κίνητρο της Αιγυπτιακής κυβέρνησης θα μπορούσε να είναι η mega τουριστική, διαθρησκειακή εκμετάλλευση της Μονής.
Ο πρώτος εκκλησιαστικός άνδρας μάλιστα που έσπευσε να υποστηρίξει την Ιερά Μονή ήταν ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής, ο οποίος υπερηφανεύεται πως εγκαινίασε τον Άγιο Νικόλαο στο Σημείο Μηδέν της Νέας Υόρκης ως παγκόσμιο διαθρησκειακό προσκύνημα!
Αν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα περισσότερο κατανοητό, ανάλογο σενάριο (ίντριγκα) με την όλη υπόθεση, θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε πως δεν είναι απίθανο σε λίγα χρόνια, η Ευρωπαϊκή Ένωση να ζητήσει να ανοίξει και για τις γυναίκες το Άγιο Όρος, να διαμαρτυρηθεί η Ιερά Κοινότητα στην Ελληνική Κυβέρνηση και εκείνη να αναλάβει τη σωτηρία του Αγίου Όρους, αλλάζοντας η ίδια η Ελληνική Κυβέρνηση τον Καταστατικό του Χάρτη του Αγίου Όρους, επιτρέποντας φυσικά σταδιακά την είσοδο γυναικών και μάλιστα με τη σύμφωνη γνώμη του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως!!
Έλεος!
Το σήριαλ με την Ιερά Μονή Σινά έχει ακόμα πολλά επεισόδια. Η αλήθεια είναι μία, το ψέμα έχει κοντά ποδάρια.
Κάτω τα χέρια σας, από το καθεστώς διοίκησης της Ιεράς Μονής Αγίας Αικατερίνης, γίνεστε εχθροί της Αγίας και του Αγίου Τριαδικού Θεού.
Καλή Μετάνοια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου