Δευτέρα 16 Μαΐου 2022

Με ψεύτικη αγάπη, δεν πηγαίνουμε στον παράδεισο

Εγώ έχω ψωμί να φάω, εσύ δεν έχεις· και αν σου δώσω κομμάτι και σένα, που δεν έχεις,
τότε φανερώνω πως σ' αγαπώ.

 Άμα φάω όλο το ψωμί και εσύ πεινάς, τί φανερώνω; 

Πως η αγάπη που έχω σε σένα είναι ψεύτικη. 

Έχω δύο ποτήρια κρασί να πιώ, εσύ δεν έχεις· και δώσω και σένα απ' αυτό και πιείς, τότε φανερώνω πως σ' αγαπώ. 

Άμα όμως δεν σου δώσω, είνε κάλπικη η αγάπη. 

Είσαι λυπημένος· πέθανε η μητέρα σου, ο πατέρας σου· και έρθω να σε παρηγορήσω, τότε είναι αληθινή η αγάπη μου. 

Άμα όμως εσύ κλαις και θρηνείς και εγώ τρώω, πίνω και χορεύω, ψεύτικη είναι η αγάπη μου. 

Το αγαπάς εκείνο το φτωχό παιδί; Αν το αγάπας, του παίρνεις ένα υποκάμισο που είναι γυμνό, να παρακαλά και εκείνο για την ψυχήν σου. 

Δεν είναι έτσι Χριστιανοί μου; Με ψεύτικη αγάπη, δεν πηγαίνουμε στον παράδεισο.

~ Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός ~

1 σχόλιο:

  1. ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ τέσσερα 7 τρία κ ἕνα π
    π=πούτιν
    κκκ, κ=20 ἄν πάρωμε κκ γίνεται 2020 περίπου! μένει 1 κ=κίεβο!
    7777 τό ἕνα 7 εἶναι 7 κράτη (Μάχη ἑπτά κρατῶν εἰς Κωνσταντινούπολι, ΠΡΟΦΗΤΕΊΑ ΑΝΩΝΥΜΟΥ), 7=Ζ ΖΕΛΕΝΣΚΙ, 7=Ζ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ, 7= ΙΣΩΣ ΙΟΥΛΙΟΣ ΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΘΑ ΔΕΙΞΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή