Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2021

Κάποτε ένας νεαρός αποφάσισε να παντρευτεί...

Κάποτε ένας νεαρός αποφάσισε να παντρευτεί. Για μια εβδομάδα έτρεχε όλο με μπελάδες, προετοιμάζοντας τον γάμο. Ένα βράδυ γύρισε στον πατέρα του: 

«Μπαμπά, έχω ένα αίτημα για σένα. Δεν έχω χρόνο να κάνω τα πάντα μόνος μου, οπότε παρακαλώ, εδώ είναι μια λίστα με τους φίλους μου. Καλέστε τους στο γάμο μου».

«Εντάξει, γιε μου», απάντησε ο πατέρας.

Την ημέρα του γάμου, ο γιος έτρεξε στον πατέρα του και άρχισε να αγανακτεί: 

«Μπαμπά, σου ζήτησα να τηλεφωνήσεις σε όλους τους φίλους μου!»

- Αυτό ακριβώς έκανα.

- Αλλά υπήρχαν 50 άτομα στη λίστα μου και βλέπω μόνο 15 από αυτούς.

- Γιε μου, τηλεφώνησα και στους 50 ανθρώπους. Είπα στον καθένα τους ότι τηλεφωνούσα κατόπιν αιτήματός σου, ότι τώρα έχεις προβλήματα και χρειάζεσαι  τη βοήθεια των φίλων σου. Και ζήτησα από όλους να έρθουν αυτή τη στιγμή σε αυτό ακριβώς το μέρος.

Μην ανησυχείς, γιε μου, ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!

πηγη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου