Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021

Γέρων Ισίδωρος ο Τυφλός: Μάθε να έχεις εμπιστοσύνη στο Θεό. Δεν ξέρει ο Θεός και ξέρεις εσύ;


Γέρων Ισίδωρος ο Τυφλός της Ιεράς Μονής Φιλοθέου

Μάθε να έχεις εμπιστοσύνη στο Θεό. 

Δεν ξέρει ο Θεός και ξέρεις εσύ; 

Αν ο Θεός στο επιτρέπει αυτό, είναι επειδή είναι προς όφελος της σωτηρίας της ψυχής σου...

Τι πράγματα είναι αυτά; 

Για κοίτα με στο πρόσωπο. 

Πως με βλέπεις εμένα; 

Με βλέπεις δυστυχισμένο, λυπημένο; 

Χαρούμενο δεν με βλέπεις; 

Εγώ είμαι εκ γενετής τυφλός. Και δοξάζω την Παναγία γιατί έτσι κάνω λιγότερες αμαρτίες.


πηγη

3 σχόλια:

  1. Ακριβώς Γέροντα την ευχή σας και την ευλογία του κυρίου και της Υπεραγιας Θεοτόκου να έχετε. Γεια κάποιο λόγο ΓΙΝΩΝΤΑΙ όλα. Μόνο ο Θεός ξερή τι θα κάνη κάνης άλλος κύριε Ιησού χριστέ Υιέ και Λογε του Θεού ελέησον υμάς Αμήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 0Την ευχή σας Γέροντα έχετε απόλυτο δίκιο ο κύριος ωπου κι αν είμαστε κατηκοι στην ψυχή μας και ότι είναι γραμμένο να γινη θα γινη τώρα ξεχωρίζω η ίνα από το σιτάρι. Πίστη ακράδαντη εμπιστοσύνη στο κύριο Υμών Ιησού Χριστό. Προσευχή και ότι είναι να γινη ας γινη το θέλημα του. Α
    Μην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γέροντα μπορεί να είσαι τυφλός αλλά βλέπεις πιο καλά από μας που έχουμε το φώς μας.θεέ μου φώτιζε το σκότος του νοός μου.Ευλόγησον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή