Τρίτη 26 Μαρτίου 2024

Μαρία Καρυστιανού: Με την Παναγιά και την κόρη της απέναντι στη δικτατορία των διεφθαρμένων


«Δεν μπορώ να θυμώσω με τον θεό»

Συγκλονίζει για άλλη μια φορά η πονεμένη μάνα των Τεμπών, Μαρία Καρυστιανού, η οποία προσπαθεί με «νύχια και με δόντια» να αποδείξει τους ενόχους μπροστά στην ένοχη σιωπή της κυβέρνησης και την αδιανόητη συγκάλυψη που επιχειρείται. 

Η επικοινωνιακή πολιτική της κυβέρνησης Μητσοτάκη μπροστά στην τραγωδία των Τεμπών και ο γιγάντιος προπαγανδιστικός μηχανισμός είναι ασήμαντα και μικρά μπροστά στο μεγαλείο αυτής της ηρωίδας μάνας! Τα τραύματα δεν επουλώνονται και οι πληγές δεν σβήνουν. Όμως, όλοι ξέρουν πολύ καλά ποιοι είναι οι ένοχοι. Ποιοι οδήγησαν το τρένο στη μοιραία κατάληξη και ποιοι οδήγησαν στον θάνατο τόσους νέους ανθρώπους. Ωστόσο, η ταύτιση με τους συγγενείς των θυμάτων, ένα σκύψιμο του κεφαλιού, η ταπεινοφροσύνη αλλά και η δέσμευση για πλήρη απόδοση ευθυνών, πράγματα που θεωρούνται αυτονόητα, θα απάλυναν τον πόνο των οικογενειών. Όμως «επιβίωσαν» η απάθεια και η σκληρότητα. «Με τον θεό δεν μπόρεσα να θυμώσω. Μου περνούσε από το μυαλό, γιατί συνέβη αυτό που συνέβη. Αλλά συνέβη γιατί μού συνέβη. Ξέρω πολύ καλά γιατί μού συνέβη και ξέρω πολύ καλά τους υπεύθυνους. Μέσα μου αισθάνομαι τύψεις. Γιατί ξέρω καλά ότι και εγώ σαν ένα κομμάτι της κοινωνίας, επέτρεψα να συμβεί αυτό. Έχω μια αγάπη προς τον θεό. Και αισθάνομαι ότι με βοηθάει πολύ αυτό. Αισθάνομαι συνεχώς την κόρη μου δίπλα μου, μου δίνει απίστευτη δύναμη αυτό. Από την άλλη αισθάνομαι την Παναγία συνέχεια δίπλα μου. Δεν μπορώ να θυμώσω με κάτι τέτοιο, που αυτή τη στιγμή εγώ αισθάνομαι πως με βοηθάει» με αυτά τα λόγια συγκινεί και πάλι η Μαρία Καρυστιανού, αποδεικνύοντας το πραγματικό μεγαλείο της ψυχής της.

newsbreak.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου