Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2000

Μέσα στο Ιερό τον εμπόδιζε η μία φτερούγα από ένα Άγγελο

Αναφέρει προσκυνητής.Χειμώνας 2011

2011.Χειμώνας.Πάω σ΄ένα κοντινό χωριό από το Βελεστίνο,όπου διαμένω, να πάρω κρασί. Ώσπου να γεμίσει τη νταμιτζάνα ο φίλος, του μιλάω για Χριστό Εσταυρωμένο και για εξομολόγηση.

Μου απαντά : Σταύρο θα έλθω να εξομολογηθώ όχι γιατί μου μιλάς εσύ αλλά όταν ήμουνα μικρός 9 ετών,ντυμένος παπαδάκι, μετά την μεγάλη είσοδο, πέρασα στο Ιερό με το εξαπτέρυγο.

Μέσα στο Ιερό δεν μπορούσα να προχωρήσω γιατί με εμπόδιζε η μία φτερούγα από ένα Άγγελο,τον οποίο έβλεπα.Τον κοίταξα στα μάτια σαν να τον παρακαλούσα να μου επιτρέψει να περάσω.Προσπάθησα να περάσω κάτω από τη φτερούγα σκύβοντας μαζί με το εξαπτέρυγο και τότε ο Αγγελος σήκωσε τη φτερούγα και μου επέτρεψε να περάσω.

Την άλλη ημέρα πήγα στον Πνευματικό στο Βόλο και αυτόν και τη γυναίκα του και εξολογήθηκαν.Πήρα κι΄εγώ το μισθό μου μέ ένα συν από τον Αγγελο μου.

Ευλογείτε.

πηγη: http://apantaortodoxias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου