Ἀποκωδικοποιῆστε τὰ ἀφυπνιστικὰ μηνύματα τοῦ οὐρανοῦ καὶ ἐργαστεῖτε συστηματικὰ στὸν σωτήριο ἀργαλειὸ τῆς μετανοίας
Καιρὸς νὰ δοθεῖ ἕνα τέλος στὸν συνοδικὸ φαρισαϊσμό καὶ τὴν ὑποκρισία
Γράφει ὁ Διονύσης Μακρῆς
Θεολόγος-Δημοσιογράφος
«Τὸ Ἔθνος καὶ ἡ Ἐκκλησία θὰ δοκιμασθοῦν πολὺ σκληρά. Νὰ προσεύχεσθε νὰ μὴν σᾶς ἐγκαταλείψει ἡ χάρις τοῦ Θεοῦ», εἶχε ἐπισημάνει ὁ Ὅσιος Ἰάκωβος Τσαλίκης σὲ τρεῖς ἀνώτερους ἀξιωματικούς τῆς ἀστυνομίας, ὅταν τὸν ἐπισκέφθηκαν στὸ νοσοκομεῖο Γεννηματᾶ, ποὺ νοσηλευόταν. Πέρασαν σχεδὸν τριάντα χρόνια μετὰ τὴν κοίμησή του καὶ σήμερα διαπιστώνεται πόσο προφητικὰ καὶ ἀληθινὰ ἦταν τὰ λόγια του.
Ὁ ἑλληνικὸς λαὸς ταλαιπωρημένος ἀπὸ μία μακροχρόνια οἰκονομικὴ κρίση, ἀπὸ μία μεγάλη πληγὴ ποὺ ἄφησε πίσω της 15.000 καὶ πλέον θύματα (αὐτοκτονίες) καὶ ἀφαίμαξη τῶν νέων μας, μεγάλος ἀριθμὸς τῶν ὁποίων κατέφυγαν στὸ ἐξωτερικὸ πρὸς ἀναζήτηση ἐργασίας, δέχθηκε μία δεύτερη μεγαλύτερη τῆς πρώτης πληγή, αὐτὴ τῆς ἀσθένειας τοῦ κορωνοϊοῦ. Τὰ λόγια εἶναι φτωχὰ γιὰ νὰ περιγράψουν τὴν ἐπικρατοῦσα ἀνασφάλεια, τὰ ἔντονα φοβικὰ σύνδρομα τοῦ θανάτου, τὶς ἀπανωτὲς θλίψεις καὶ τὸ διχασμὸ τοῦ λαοῦ (ἐμβολιασμένοι καὶ μὴ ἐμβολιασμένοι). Στοιχεῖα ποὺ συνθέτουν μία εἰκόνα πρωτοφανῆ. Δημιουργοῦνται δὲ συνθῆκες τέτοιες ποὺ ἀρκεῖ μία μικρὴ σπίθα γιὰ νὰ ἀνάψει ἀνεξέλεγκτη μία κοινωνικὴ πυρκαγιά, ποὺ θὰ ἐπιφέρει τραγικὲς συνέπειες… στον εὐλογημένο τόπο μας.
Παράλληλες πνευματικὲς κρίσεις τοῦ ἰδίου καὶ μεγαλύτερου μεγέθους εἴχαμε καὶ στὸ χῶρο τῆς Ἐκκλησίας μας. Ἐπιγραμματικὰ θὰ ἀναφερθοῦμε σὲ τρεῖς ἐξ αὐτῶν, οἱ ὁποῖες κατὰ τὴν ἄποψή μας συνετέλεσαν στὴν δραματικὴ κατάσταση ποὺ βιώνει σήμερα τὸ χριστεπώνυμο ποίμνιο. Ἡ ψευτοσύνοδος τοῦ Κολυμπαρίου, κατὰ τὴν ὁποία ἐπιχειρήθηκε ἡ ἰσοτιμία τοῦ ψεύδους μὲ τὴν ἀλήθεια καὶ ἡ ἐπίσημη ἀναγνώριση τῆς αἵρεσης συγκλόνισε καὶ συνεχίζει νὰ συγκλονίζει συθέμελα τὴν ἑνότητα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Κατόπιν αὐτῆς ἦρθε ἡ χορήγηση αὐτοκεφαλίας σὲ μὴ ἔχοντας κανονικὴν χειροτονία Οὐκρανοὺς ἀπὸ τὸ Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως, κατὰ παράβαση τῶν ἱερῶν κανόνων, ἡ ὁποία λογίζεται ὡς ἐμπαιγμὸς τῆς θρησκευτικῆς μας ἡγεσίας πρὸς τὸν τριαδικὸ Θεό…
Ὁ οὐρανὸς ὡστόσο ἔστειλε καὶ συνεχίζει νὰ στέλνει τὰ κατάλληλα ἀφυπνιστικά μηνύματα πρὸς ὅλους αὐτοὺς τοὺς κληρικοὺς ποὺ παρεκτράπηκαν καὶ πρωτοστάτησαν (πλημμύρες σὲ ἐκκλησιαστικὲς ἐπαρχίες, πυρκαγιές, ἀσθένειες ἀκόμη καὶ αἰφνίδιοι θάνατοι) ἀλλὰ δυστυχῶς ἡ σκληρότητα τῶν καρδιῶν τους ἦταν καὶ εἶναι τέτοια ποὺ τὰ μηνύματα ἔμειναν ἀκωδικοποίητα. Ἀκολούθησε ἡ ἀσθένεια τοῦ κορωνοϊοῦ, ἡ ὁποία προκάλεσε ἰσχυροὺς τριγμοὺς ἀμφισβήτησης στὰ μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας, κυρίως στὴ Θεία Εὐχαριστία-Θεία Κοινωνία (ἔντονη ἀμφισβήτηση κουταλάκια μίας χρήσης κ. ἄ.), στὴν ὀρθόδοξη Θεολογία (βλ. μασκοφορία ἐντὸς τῶν ναῶν), στὴν παραβίαση τῶν ἱερῶν παραδόσεων (βλ. ἑορτασμὸς Πάσχα) καὶ ἀπέδειξε περίτρανα τὴν πνευματικὴ ξηρασία καὶ τὸ ἀκατήχητο κλήρου καὶ λαοῦ.
Κοινὸ γνώρισμα τῆς πρωτοφανοῦς δοκιμασίας τοῦ Ἔθνους καὶ τῆς Ἐκκλησίας ἀποτελεῖ ἡ ἀπιστία ἢ στὴν καλύτερη περίπτωση ἡ ὀλιγοπιστία, ποὺ δεικνύουν εὐθαρσῶς τὸ ὅλο φάσμα τῆς ἀμετανοησίας, κοινῶς τοῦ ὀλισθηροῦ κατήφορου καὶ τῆς συνειδητῆς ἀπομάκρυνσης τοῦ σύγχρονου ἀνθρώπου ἀπὸ τὸ Θεό. Ἀκόμη καὶ ὅσοι συγκαταλέγουμε τοὺς ἑαυτούς μας στοὺς πιστοὺς ἐὰν ἐρευνήσουμε τὶς ψυχὲς μας σὲ βάθος εὔκολα μποροῦμε νὰ συνειδητοποιήσουμε ὅτι ἀπέχουμε κατὰ πολὺ ἀπὸ τὴν ἀληθινὴ πίστη. Κλῆρος καὶ λαὸς ἔχουμε φτιάξει ἕνα Θεὸ στὰ μέτρα μας. Ἡ πίστη ἄλλωστε εἶναι ταυτόσημη μὲ τὸ θαῦμα, τὴ θυσία, τὴν ἀνιοδοτελή ἀγάπη, τὴν ἀφοβία, τὸν ἡρωϊσμὸ, τὴν ἀντίθεση στὸ νοσηρό ρεῦμα…
Οἱ πτώσεις λοιπόν τῆς σημερινῆς σύγχρονης ἑλληνικῆς κοινωνίας παρομοιάζονται μὲ τὴν πτώση τοῦ τάγματος τοῦ Ἑωσφόρου, ἡ ὁποία σταμάτησε ἀπὸ τὸν Ἀρχάγγελο Μιχαήλ, ποὺ ἀναφώνησε «στῶμεν καλῶς, στῶμεν μετὰ φόβου» καὶ ἀποκαταστάθηκε ἄμεσα ἡ ἁρμονία στὴ σχέση μὲ τὸν τριαδικὸ Θεό. Σήμερα προσδοκοῦμε νὰ ἀκούσουμε καὶ πάλι τὴ φωνὴ τοῦ Ἀρχαγγέλου Μιχαήλ, ἔτσι ὥστε νὰ δώσουμε ὁριστικὸ τέλος στὴν ὑποκρισία, στὴν ἰδιοτέλεια, στὸ ψεῦδος, στὶς κάθε εἴδους μορφὲς ἀνωμαλίας, ποὺ προβάλλονται ὡς φυσιολογικὲς καὶ ἐν γένει στὰ κάθε εἴδους ἐγκλήματα ἐμφανῆ καὶ ἀφανῆ ποὺ διεξάγονται στὸ ὄνομα τῆς τεχνολογικῆς ἐξέλιξης.
Ὁ φόβος ὡς σεβασμὸς καὶ ἡ ἀπόλυτη ἐμπιστοσύνη, νοούμενη ὡς ἀκλόνητη πίστη πρὸς Αὐτὸν ποὺ διακήρυξε πὼς εἶναι ἡ Ἀλήθεια, ἡ Ζωὴ καὶ τὸ Φῶς δηλαδὴ τὸν Σωτήρα Χριστὸ ἀποκαταστάθηκε ἀπὸ τὸ φόβο τοῦ θανάτου καὶ τὴν ἀπόλυτη ἐμπιστοσύνη στὴν ἐπιστήμη!
Ὡς ἐκ τούτου μέσα στὸν ὑπάρχοντα σκοταδισμὸ τῆς σύγχρονης πραγματικότητας ἡ δήλωση τοῦ δυστυχοῦς ἀρχιερέως –λειτουργοῦ τοῦ Ὑψίστου ὅτι ἄλλο πίστη καὶ ἄλλο ἐπιστήμη ἐκλαμβάνεται ὡς φυσιολογική. Ὅπως ὡς φυσιολογικὸς νοεῖται καὶ ὁ διωγμὸς πρὸς ὅλους αὐτοὺς κληρικοὺς καὶ λαϊκούς, ποὺ ἀντιδροῦν ἔναντι τῆς μεθοδευμένης χαοτικῆς κατάστασης ποὺ ἐπικρατεῖ. Φυσιολογικὲς δὲ δύναται νὰ ἐκληφθοῦν καὶ οἱ παρασκηνιακὲς καὶ ὑπὸ τὸ μόδιον διεργασίες τῆς Πολιτείας μέσω τῶν «εἰδικῶν» αὐτοανακηρυχθέντων σωτήρων καὶ τῆς θρησκευτικῆς ἡγεσίας γιὰ νὰ ἐπιβάλλουν τὸν ὑποχρεωτικὸ ἐμβολιασμὸ στοὺς ἱερεῖς μας. Φυσιολογικὲς μποροῦν νὰ ἐκληφθοῦν καὶ οἱ ἐπιβραβεύσεις τῆς κυβέρνησης φανερὲς καὶ ἀφανεῖς πρὸς τοὺς θρησκευτικοὺς ἐκείνους λειτουργοὺς (ἀρχιερεῖς καὶ ἱερεῖς) ποὺ ἐζήλεψαν τὶς φωνὲς τῶν ἐκκωφαντικῶν Σειρήνων καὶ κατάντησαν φθηνοὶ λαϊκοὶ πολυδιαφημιστὲς καὶ ἐλεεινοὶ κράχτες ἀδόκιμων καὶ ἐπικίνδυνων ἐμβολίων. Συμβάλουν ἔτσι ἀσυναίσθητα στὴν ἐνίσχυση τοῦ διχασμοῦ τῶν πιστῶν ἀλλὰ καὶ στὴ δημιουργία ἑνὸς παπικοῦ, ὑποκριτικοῦ, πέρα ὡς πέρα, μοντέλου στὴν σχέση ἀνθρώπου καὶ Θεοῦ, γεγονὸς ποὺ δηλοῖ ὄχι μόνο ἀπερισκεψία ἀλλὰ καὶ ἄγνοια στὰ τοῦ Θεοῦ πράγματα καὶ διδασκαλία.
Δὲν μπορεῖ λ. χ. νὰ ἐκλαμβάνεις ὡς συνωμοσιολογία διαπιστώσεις, ἔρευνες καὶ ἀδιάσειστα στοιχεῖα, ποὺ συνυπογράφονται ἀπὸ νομπελίστες καὶ ἄριστους στὸ εἶδος τους ἰατροὺς σὲ παγκόσμια κλίμακα μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ ἐξυπηρετήσεις καὶ νὰ στηρίξεις ἕνα «ἑτοιμοθάνατο» πολιτικὸ σύστημα ἀνομίας καὶ τὸ ἀφήγημα μίας προγραμματισμένης ἐδῶ καὶ δεκαετίες γενικῆς γενοκτονίας, που σχεδιάζουν οἱ σύγχρονοι ἐκφραστὲς τοῦ μυστηρίου τὴς ἀνομίας.
Στὸ πνευματικὸ λοιπὸν αὐτὸ ἕλος, ὅπου ἐπικρατεῖ σήψη καὶ δυσωδία καὶ κυριαρχοῦν τὰ μικρόβια καὶ τὰ κάθε λογῆς δηλητήρια ἔρχεται ὡς φυσιολογικὸ ἂν καὶ καταδικαστέο καὶ ἀπαράδεκτο ἀπὸ πάσης ἀπόψεως τὸ βιτριόλι τοῦ νεαροῦ καθηρημένου ἀπελπισμένου 37χρονου ἱερέα, ποὺ ἔριξε πρὸς τοὺς φυσικοὺς δικαστές του. Δὲν θὰ μείνουμε στὴν παράλογη καὶ παράνομη αὐτὴ καθεαυτὴ πράξη του –εὐτυχῶς δὲν ὑπῆρξαν θύματα- γιὰ τὴν ὁποία ἤδη πολλὰ ἔχουν γραφτεῖ. Θὰ ἐπικεντρωθοῦμε κυρίως στὸ γιατί τὸ ἐπέτρεψε ὁ Θεὸς καὶ στὴν ἀπουσία τῆς θείας χάρης.
Οἱ αἰτίες εἶναι ἀμιγῶς πνευματικὲς κι αὐτὸ ἂς τὸ γνωρίσουν καλὰ οἱ παροικοῦντες τὴν Ἱερουσαλήμ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου