Δευτέρα 26 Ιουλίου 2021

“να έχετε κανένα χωραφάκι για τα δύσκολα”

Χαίρεται

Τα αόρατα  δεσμά ..
Ακόμα και αν αυτό που βλέπω και ακούω μοιάζει  αγγελικό ,ωφέλιμο, χρήσιμο  ,καλό και από τον Θεό  ,δεν πρέπει να  πιστεύω τίποτα έτσι εύκολα .
Ειδάλλως  οποιαδήποτε κατάσταση θα με παγιδεύσει  πολύ εύκολα ,λόγω άγνοιας ή ανοησίας,ή απροσεξίας  .

Οι παγίδες που στήνει το πνεύμα της “πονηρίας”  και οι πλάνες που μπορεί να  με ρίξει ,είναι  αδύνατον να γίνουν ορατές  από μένα .
Απεκάλυψας αὐτὰ νηπίοις· 
Χωρίς την συνδρομή του Φωτισμού του Αγίου Πνεύματος  , χωρίς την ταπείνωση    που θα  νεκρώσει το ” θέλημα ”  μου ,θα μου φανερώσει το θέλημα του Θεού και τα σωστά βήματα που  θα με οδηγήσει να κάνω ,με τον ρυθμό που εκείνο θα μου ορίσει .
Δεν μπορεί κανένας άνθρωπος ,καμία “σάρκα ” να σωθεί ,από μόνος του ,να ξεφύγει από  την “πλάνη”  ειδικά αυτοί που πιστεύουν  στις  δυνάμεις τους ..
χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν» (Ιω. 15:5).

H αξία του “ευρώ ” 
Η  πραγματική αξία του ευρώ ,είναι η αξία που έχει ένα “τυπωμένο κομμάτι χαρτί “,όσα και  “Καραγκιόζηλίκια   ”  να έχει τυπωμένα πάνω του .
Τα ξένα κέντρα ,ότι και να λένε  ,τυπώνουν όσο και όσα τέτοια χαρτιά θέλουν .
Δημιουργούν τις “κρίσεις” ανάλογα τις ανάγκες τους .
Έκτισα την  όλη  ύπαρξη μου ,ξεπουλήθηκα  για άυλες  αξίες  ,χωρίς πραγματική αξία ..
Που πήγε το χρέος που μας είχαν πρήξει ,μόλις μπήκε σε εφαρμογή το σχέδιο “εμβόλιο ”  βρέθηκαν τα απαραίτητα “κεφάλαια”  για το σχέδιο
τυπωμένα χαρτιά ” και κανείς δεν μιλά πλέον για χρέος ,αλλά για αλληλεγγύη  και ανάγκη για
 “εμβολιασμό ” είναι το νέο παραμύθι ,είναι η συνέχεια του σχεδίου .
Τι χάνω ; 
 
Υλικά ..
Με έβαλαν να  καταστρέψω τις πλουτοπαραγωγικές πηγές μου ,κτηνοτροφία ,αλιεία ,γεωργία ,κ.α
Με επιχορηγήσεις να σπάσω το καΐκι μου ,μα ξεριζώσω τις ελιές μου ,να “μειώσω ” τα ζωντανά μου.
 Με μάζεψαν  ,με μάντρωσαν σε  πόλεις και πολυκατοικίες , να εργάζομαι  μακριά από τις πλουτοπαραγωγικές πηγές μου ..
ο Εθνάρχης  ,ο σωτήρας  ,ο Σημίτης  και όλοι οι συνεχιστές μασόνοι ,με απόλυτα δική μου ευθύνη ..
 
Φτωχός αλλά ΕΛΕΎΘΕΡΗ ΨΥΧΗ 

Έγινα ένα χαρούμενο Ευρωπαϊκό ζόμπι,απ´έξω γεμάτος  ευγένεια και βιτρίνα και απο μέσα ένας “τάφος” νεκρός και νεκρωμένος ,
Αποστάτης  από τον Θεό μου ,που μπορεί να ήμουν φτωχός αλλά ήμουν πραγματικά ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ 

Φορώ το “φίμωτρο” μου ,κάνω το εμβόλιο μου ,με τον φόβο μην χάσω τα “τυπωμένα χαρτιά ” 
Πλέον ούτε καν  τα πιάνω … νούμερα σε μία οθόνη πλέον ,ούτε που τα βλέπω πια με τις κάρτες ..
τόσο ανόητος σκλάβος του μαμωνά  έγινα , σκλάβος   άυλων  τίτλων …
Πνευματικά …
Με υποδούλωσαν σε  ένα  χρηματοοικονομικό σύστημα “πυραμίδα ” να εργάζομαι ,να τους δίνω την “ψυχή”  μου Να αμείβομαι με “τυπωμένο χαρτί” που αυτοί ελέγχουν  ,με χρεώνουν με “δάνεια ”  μου κλέβουν την  “ψυχή “.τον ύπνο και τον ξύπνιο μου .
Αφού είμαι συνεχώς σε ένα άγχος ,σε μία ταραχή ,με έναν φόβο ,ότι θα πάψουν να με τροφοδοτούν με αυτό το    χαρτί .
Έχω ξεχάσει  να εργάζομαι  με τις πλουτοπαραγωγικές πηγές  έχω ξεχάσει την πραγματική μου σχέση με τον Θεό και έχω πλέον Θεό ,τα τυπωμένα αυτά χαρτιά τον Μαμμωνά 
 
Θυμηθείτε τί έγινε 
 
Το χρηματιστήριο …
τα capital  control …
τώρα η κατάρρευση ολική ,επί των πυλών ..

Έτσι έχασα την “ψυχή” μου ,υποδουλώθηκα στον μαμωνά …
 
Αν θέλω να το δώ και να το καταλάβω , αν έχω ακόμα λίγο ΦΩΣ μέσα μου  ,αν ακούω έστω και λίγο  την “συνείδηση” μου ,την  φωνή της ΑΛΗΘΕΙΑΣ μέσα στην καρδιά μου .
 
θα κατά -νοήσω ότι …
Έχω χάσει την “ψυχή” μου ,η προσοχή μου , εστιάζω πλέον μόνο στο χρήμα ,στο ευρώ ,στον μαμωνά .
Έχω θεοποιήσει τα “είδωλα “ τους α-νοητούς πολιτικούς ,δημοσιογράφους ,τους επηρμένους  επιστήμονες ,με τραβούν από τον χαλκά ” του ευρώ στην οδύνη του εμβολίου ..

Το είδωλο του ευρώ ..
Τσιμπήσαμε το “τυράκι ” του ευρώ ,αλλά   τώρα πίσω μας κλείνει η πόρτα της φάκας
Σε αυτήν την “φάκα” μέσα μόνο εμβολιασμένοι μπαίνουν
Παραμένουν “κολασμένοι ” στο πυρ του άγχους της ταραχής ,του στρέςς
Σε όσα και κέντρα εστίασης .διασκέδασης  κ.α να πάτε αυτό δεν θα φεύγει…
 
,θα μασούν την γλώσσα τους από τα νεύρα  ,πως την πάτησαν  αλλά δεν θα επιστρέφουν στον Θεό ,δεν θα ταπεινώνονται  ,ως μικροί Ιούδες ,όχι  προσωρινά αλλά αιώνια…

Να έχετε κανένα χωραφάκι για τα δύσκολα” μας είπε ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ .
Όταν θα οικονομήσει η πρόνοια ,η οικονομία ,μα κυρίως το ΕΛΕΟΣ του Θεού  ,όταν θα πέσει η” σφαλιάρα ” στο σύστημα .
Όταν θα “κολοβώσει”  τις ημέρες ,διαλύοντας  την  δαιμονική “καταιγίδα ” ,για να φυλάξει τους “αδυνάτους “να μην εμβολιαστούν , απο την μεγάλη πίεση “θλίψη “ που θα τους ασκείται
“Να έχετε κανένα χωραφάκι για τα δύσκολα”
 
Πριν και στους πολέμους έρχεται η οικονομική κατάρρευση των χρηματοοικονομικών συστημάτων ,η πείνα ,η “παιδαγωγία ” του Θεού , οι ωδίνες .
κυριαρχεί ο φόβος ,η απελευθέρωση από τα είδωλα έχει συνέπειες ,πονάει …
Δίνεται στον άνθρωπο η ευκαιρία ,να τα απαρνηθεί ,δεν την παίρνει και έτσι οδηγείται στην “σωτηρία ” μέσω της ωδίνης ..
 
Ο Θεός μπορεί μόνο να μας λύσει από αυτά τα δεσμά ,με την κατάρρευση του ειδώλου ,του μαμωνά ,του
” ευρώ ειδώλου “
πέσαμε προσκυνάμε και μας μπολιάζουν ” μας “χαράζουν ” αφού αυτός ήταν  ο στόχος εξ αρχής ,το “χάραγμα “.

Καλή φώτιση και αρχή μετανοίας 

Γ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου