Τετάρτη 5 Μαΐου 2021

Αυτά είναι τα μάτια μου καί ο Αγιος θά με κάνει καλά


Πρίν από 6 χρόνια ,ο γιός μου παραπονιόταν καθημερινά γιά πόνους στό κεφάλι του κ έντονες ζαλάδες.Μάλιστα,δεν ήταν λίγες οι φορές πού ξύπναγε το πρωί κλαίγοντας,αρνούμενος να πάει σχολείο του,πήγαινε τότε στήν πρώτη τάξη του δημοτικού. 

Οι μέρες περνούσαν κ το πρόβλημα δεν λυνόταν ούτε με επιπλέον ώρες ξεκούρασης κ ύπνου.Αποφάσισα να πάω το μικρό μου στον οφθαλμίατρο για να ακούσω με πόνο καρδιάς πώς στο δεξί μάτι του η όραση του είχε ατονίσει εντελώς,με αποτέλεσμα το αριστερό μάτι να ''βλέπει'' 100% ενώ το δεξί 2%!!μάλιστα ο γιατρός για να μού δωσει κουράγιο ,μού πρότεινε μιά τελευταία λύση:''-θα κλείνεις κάθε μέρα το υγιές μάτι του με ειδικό επίδεσμο ,δίνοντας έτσι την ευκαιρεία στό άρρωστο μάτι να ενεργοποιηθεί κ να δυναμώσει,έστω κ λίγο,η όραση του.

''Μας έγραψε νά φοράει κ γυαλιά κάτι που αμέσως έπραξα.Η διαδικασία των επιδέσμων,δεν έφερνε καμμιά βελτίωση,κ ακόμα και με τα γυαλάκια που καθημερινά φορούσε οι πονοκέφαλοι κ οι ζαλάδες δεν υποχωρούσαν.Ή μουν τόσο πικραμένη ,δεν ήθελα να πιστέψω πως το παιδί μου θα έβλεπε γιά όλη την υπόλοιπη ζωή του από το ένα του μάτι κ μόνο!!Πίστευα πάντα στην βοήθεια του Θεού κ είχα μεγαλώσει σε μιά οικογένεια με έντονη θρησκευτική συνείδηση την οποία τροφοδοτούσε με τον καλύτερο τρόπο η μητέρα μου,η οποια προσευχόταν καθημερινά στον ΑΓΙΟ γιά οποιοδήποτε προβλημα την απασχολούσε.

Βέβαια,όταν παρουσιάστηκε το πρόβλημα αυτό,η αγαπημένη μου μανούλα,είχε ήδη φύγει 10 χρόνια από κοντά μας,από καρκίνο στους πνεύμονες.Θυμόμουν πάντα την αγάπη της στον Άγιο κ αποφάσισα να πάω μαζί με το παιδί μου.Έτσι κ έγινε!!φτάσαμε στο μοναστήρι κ γονατιστή δίπλα στο σκήνωμα του Αγίου,Τον παρακαλούσα να βοηθήσει το παιδάκι μου,να γιατρέψει το μάτι του.

Τότε αισθάνομαι δίπλα μου το γιό μου να προσπαθει,να βάλει επάνω στο σκήνωμα του ΑΓΙΟΥ(ήταν μικρός κ δεν έφτανε) μια μικρή επάργυρη απεικόνιση δύο ματιών,κάτι σαν μια μικρή ταμπελίτσα,που μόνος του είχε βρεί ,κ 'εφερε να την τοποθετήσει επάνω Του,λεγοντας μου''-αυτά είναι τα μάτια μου καί ο Αγιος Εφραίμ θά με κάνει καλά.''Το είπε μέ μια τέτοια βεβαιότητα κ σιγουρία που δεν θα την ξεχάσω όσο ζώ.Φύγαμε από το μοναστήρι,μέ τήν πεποίθηση πως ο Άγιος ,άκουσε την προσευχή μας κ θα μας βοηθούσε! Τον παρακαλούσα γι αυτό,μα κ ο ίδιος ο Νικόλας(ο γιός μου)Τον επικαλείτο στις παιδικές προσευχες του.

Μετα από λίγο καιρό,ξαναπήγαμε στον οφθαλμίατρο .Εκείνος,αφου εξέτασε τον Νικόλα ,με κοίταξε κ μου είπε:''μπραβο,πρέπει να έκανες πολλή καλή προσπάθεια με τα επιθέματα στο μάτι του .Η όραση του αποκαταστάθηκε ΕΝΤΕΛΩΣ!!βλέπει το ίδιο καλά κ από τα δύο μάτια''.Αποκάλυψα στο γιατρό,πως ΤΙΠΟΤΑ δεν είχα κάνει απο όσα είχε πεί,αφου ο μικρός αρνιόταν επίμονα κ με κλάμματα καμίά φορά να τού κλείνω το υγιές μάτι του.Εγώ ,δεν είχα κάνει απολύτως !!

Ο Άγιος,ειχε κάνει το θαύμα Του.Τον ευχαριστώ κ Τον έχω Προστάτη μας κ βοηθό μας ,το ίδιο κ ο γιός μου,που Τον αγαπά κ Τον πιστεύει από τα βάθη της καρδιά του. 

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΑΓΙΕ ΜΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΕ ΕΦΡΑΙΜ. Ν.Π.

 ΟΠΤΑΣΙΑΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ τού Αγίου Μεγαλομάρτυρος Εφραίμ τού θαυματουργού » – Αθήναι – 1998.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου