
Ούτε την Παναγία, ούτε τη μνήμη των νεκρών δεν σεβάστηκε η κυβέρνηση - Ματαίωσαν προσκύνημα στα Τέμπη, σύμφωνα με πληροφορίες της «δημοκρατίας»
Συντάκτης: Ελευθέριος Ανδρώνης
Αισχροί, αδίστακτοι και αθεόφοβοι. Τρεις λέξεις που χαρακτηρίζουν απόλυτα τον τρόπο που αντιμετωπίζει η κυβέρνηση Μητσοτάκη την Εκκλησία, την ορθόδοξη πίστη και τα ιερά προσκυνήματα της, αλλά ακόμα και τη μνήμη των νεκρών.








.png)








