Ἡ ἀσθένεια τῆς Γερόντισσας Μακρίνας.
Τό ἔτος 1987, κατά τήν ἀνεξιχνίαστη βουλή τοῦ Θεοῦ, προσεβλήθη ἡ Γερόντισσα ἀπό καρκίνο τοῦ ἐντέρου. Μέ τήν παρακίνηση καί την συνδρομή τοῦ Γέροντος Εφραίμ, μετέβη στην Αγγλία σ' ἕνα μεγάλο νοσοκομεῖο τοῦ Λονδίνου μαζί μέ τόν Γέροντα καί τίς ἀδελφές Εφραιμία καί μακαριστή Μακρίνα, ἡ ὁποία ὡς κοσμική εἶχε ἐργασθεῖ σαν προϊσταμένη νοσηλεύτρια στο νοσοκομεῖο «Εὐαγγελισμός» στην Ἀθήνα. Ἐπειδή τίς βραδινές ώρες ἀπαγορευόταν να μείνει κάποιος μαζί της, ἐξ ἀνάγκης τήν ἄφηναν μόνη της. Ὅμως, ὁ Κύριος δέν τήν ἄφηνε.


