Σάββατο 26 Απριλίου 2025

Η Αλήθεια για την Παρουσία της κ. Αγαπηδάκη στον Ι.Ν. Αγίας Μαρίνας Περιστερίου – Όταν η Παραπληροφόρηση Φοράει το “ένδυμα” της Είδησης

Φωτ.: Eurokinissi

 Συντονιστική Επιτροπή Πιστών Ι.Μ.Περιστερίου

Η Αλήθεια για την Παρουσία της κΑγαπηδάκη στον Ι.ΝΑγίας Μαρίνας Περιστερίου – Όταν η Παραπληροφόρηση Φοράει το “ένδυμα”  της Είδησης

   Με αφορμή τα όσα διακινήθηκαν τις τελευταίες ημέρες σε δημοσιεύματα και μέσα ενημέρωσης σχετικά με την παρουσία της αναπληρώτριας Υπουργού Υγείας κΕιρήνης Αγαπηδάκη στον Ιερό Ναό Αγίας Μαρίνας Περιστερίουτη Μεγάλη Πέμπτη 17 Απριλίου κατά την Ακολουθία του Όρθρου της Μεγάλης Παρασκευής ("Δώδεκα Ευαγγέλια"), αισθανόμαστε την ανάγκη και την ευθύνη να τοποθετηθούμε δημόσιαόχι με διάθεση αντιπαράθεσηςαλλά υπεράσπισης της αλήθειαςτης Εκκλησίας και της πίστης μας.

Τι συνέβη στην πραγματικότητα

   Όπως  μας πληροφόρησαν ενορίτες του Ι.Ν.Αγ.Μαρίνας , τη Μεγάλη Πέμπτη 17 Απριλίουκαι αφού βρισκόταν η ακολουθία σε εξέλιξη προσήλθε στο ναό και κάθισε στον σολέα η αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας κ.Ειρήνη Αγαπηδάκη συνοδευόμενη από έναν δημοσιογράφο και μέλος της τοπικής δημοτικής διοίκησηςκαι από μια επαγγελματία φωτογράφοΣτοιχεία που παραπέμπουν σε μια  επίσκεψη επικοινωνιακού χαρακτήρα παρά θρησκευτικού ( και σίγουρα δεν προσήλθε ως “απλή πιστή”).

Μετά το πέρας της ιερής Ακολουθίας και μετά το "Δι’ ευχών", ένας από τους ιερείς του ναού έλαβε το μικρόφωνο και απηύθυνε δημόσια ευχαριστία προς την κΑγαπηδάκη για την παρουσία της.

Η αναφορά αυτή προκάλεσε την εύλογη αντίδραση  (αρχικάτριών πιστών του εκκλησιάσματοςοι οποίοι αναφερόμενοι προς τους ιερείςεξέφρασαν τη δυσφορία τους για το γεγονός ότι τιμάται δημοσίως από άμβωνοςστην εκκλησιαστική σύναξηένα πολιτικό πρόσωπο που υπερψήφισε νομοθέτημα αντίθετο με τη θεολογία και το ήθος της Εκκλησίας.

Ένταση προκλήθηκε από την παρέμβαση του δεύτερου ιερέα του ναού όταν προσπάθησε να φιμώσει τις φωνές των διαμαρτυρόμενων ανεβάζοντας τους τόνους.
Τότε ένας από τους πιστούς πήρε ένα μικρόφωνο του ναού που δεν χρησιμοποιούταν και προσπάθησε να εκφράσει την διαμαρτυρία των πιστών χωρίς να δημιουργηθεί οχλαγωγία και σύγχυσηΑυτό δεν επιτεύχθηκε καθώς λίγα δευτερόλεπτα μετά τα μικρόφωνα απενεργοποιήθηκανΣτη συνέχεια η κα.Αγαπηδάκη αποχώρησεσυνοδευόμενη από τον δημοσιογράφοενώ μερικοί  πιστοί κατευθύνθηκαν προς αυτήν και της διαμαρτυρήθηκαν προσωπικά κατά την έξοδό τηςΦυσικά δεν εκτοξεύθηκαν ύβρειςούτε προσβλητικές εκφράσεις.

   Η γενική στάση του εκκλησιάσματος ήταν σύμφωνη προς τη διαμαρτυρίαμε μοναδική διαφοροποίηση κάποιες επιφυλάξεις ως προς το κατά πόσο ήταν σωστή η χρονική στιγμή που πραγματοποιήθηκεΨευδής δηλαδή είναι η είδηση οτι τάχα ήταν κάποιοι μεμονωμένοι ακραίοι αυτοί που μίλησαν και τους απομόνωσαν οι υπόλοιποι πιστοίΑντιθέτως η ενορία σαν οικογένεια , σαν κοινότηταστο τέλος συζήτησε για το περιστατικό και ακούστηκαν όλες οι απόψεις.

Τέλοςαναφέρουμε ότισύμφωνα με μαρτυρίες των παρισταμένων με τους οποίους ήρθαμε σε επαφήουδέποτε ειπώθηκαν από την ίδια την κΑγαπηδάκη οι φράσεις που ανέφερε ο δημοσιογράφοςο οποίος τη συνόδευεσε τηλεοπτική εκπομπή  ή που της αποδίδονται στα ιστολόγια.

Πέραν του “Καλή Ανάσταση” δεν ειπώθηκε κάτι από την κα.Αγαπηδάκη.
(Οι φράσεις αυτέςαν ειπώθηκανδεν ακούστηκαν σε καμία δημόσια ή ιδιωτική συνομιλία την ώρα εκείνη και φαίνεται να αποτελούν προσθήκη δημοσιογραφικής επινόησης.)

Είναι σημαντικό να υπογραμμιστεί πως η παρουσία της κΑγαπηδάκη στον ναό ήταν ευσεβήςκάτι που τιμά την ίδια ως πρόσωποΚαι αυτό αναγνωρίσθηκε από όλους συμπεριλαμβανομένων των όσων εξέφρασαν την διαμαρτυρία τουςΌμωςη ευσέβεια αυτή δεν ακυρώνει τη βαρύτητα και βλασφημία ενός νόμου που καταργεί τη λογικήτην ανθρώπινη φύση και την πίστηκαι που συγκρούεται με το Ευαγγέλιο και την Ορθόδοξη ανθρωπολογίαΗ κριτική που ασκήθηκε δεν ήταν προσωπικήαλλά αμιγώς θεολογικήμε πλήρη σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

Η Εκκλησία ως Μυστήριο – όχι δημόσιο φόρουμ

Η Εκκλησία δεν είναι χώρος κοινωνικής εκδήλωσης ,ούτε βήμα πολιτικής προβολήςΕίναι το μυστήριο της κοινωνίας του ανθρώπου με τον Θεόη ζωντανή παρουσία του Χριστού εν μέσω των πιστώνΕίναι το μυστηριακό σώμα των πιστών με κεφαλή τον Σωτήρα ΧριστόΗ συμμετοχή στις ιερές Ακολουθίες είναι πράξη πίστηςμετάνοιας και εσωτερικής μεταμόρφωσης — όχι δημόσια εμφάνιση προς πολιτική αξιοποίηση και επικοινωνιακή αξιοποίηση.

Εξ άλλου κάθε συνειδητός Χριστιανός γνωρίζει ότι “ημών το πολίτευμα εν Ουρανοίς υπάρχει” και δεν εναποθέτει τις ελπίδες τους σε πολιτικούς άρχοντες.
Κάθε άλλη προσέγγιση δείχνει την ελλιπή και διαστρεβλωμένη εικόνα που έχει ο κόσμος περί του τι εστί Εκκλησία.

Ηθική ευθύνη και παραπληροφόρηση

Με λύπη διαπιστώσαμε πως οι δημοσιογράφοι “σπεύδουν” να δημοσιεύσουν κάτι χωρίς να το ερευνήσουν, οδηγούμενοι στη διασπορά ψευδών ειδήσεων που παραπληροφορούν την κοινωνία και ωθούν πολλούς πολίτες να σχολιάζουν γεγονότα που ποτέ δεν συνέβησαν. Ελαφρά τη καρδία επιστρατεύουν βαρύγδουπες “ταμπέλες”, όπως “ακραίοι” και “λεκτική επίθεση”, επιχειρώντας να απονομιμοποιήσουν το δικαίωμα της γνώμης και της ελευθερίας στην έκφραση καθώς ταυτίζουν το να δηλώσεις τη διαφωνία σου με “επίθεση”.  

Δεν φαίνεται να συναισθάνονται το βάρος της ευθύνης που φέρουν, ούτε και τον λόγο που ενδέχεται να δώσουν στον Κύριο, την υποστατική Αλήθεια, για την παραποίηση της αλήθειας και τα επιγενόμενα αυτής.
Η αλήθεια δεν είναι ιδέα, αλλά πρόσωπο· και όποιος την παραχαράσσει, γίνεται συνεργός του πατέρα του ψεύδους.

Χριστός Ανέστη !
Χαίρετε!

Η Συντονιστική Επιτροπή Πιστών Ι.Μ.Περιστερίου


Ενδεικτικά σχετικά δημοσιεύματα:

https://www.protothema.gr/politics/article/1628034/eirini-agapidaki-dehthike-lektiki-epithesi-se-ekklisia-sto-peristeri-i-politiki-einai-exo-apo-tin-ekklisia-tous-apadise/

https://www.peristerinews.gr/peristeri-i-eirini-agapidaki-dechthike-lektiki-epithesi-mesa-se-ekklisia/

https://www.peristerinews.gr/peristeri-i-eirini-agapidaki-dechthike-lektiki-epithesi-mesa-se-ekklisia/

https://www.pitsounicity.gr/parapolitiki/moyfa-i-lektiki-epithesi-se-varos-tis-agapidaki

aktines.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου