Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024

'Ηρθε ο πατέρας μου απόψε.

Ηρθε ο πατερας μου αποψε.

- Λαμπρο, ηρθαν κατι παιδια.

Πολλα παιδια.

Άλλα ειχαν αιματα παντου.

Άλλα ηρθαν χωρις χερια, χωρις ποδια.

Μερικα ηρθαν σταχτη...

Λαμπρο, τί εγινε εκει κατω και σκοτεινιασε ο παραδεισος;

Σταματησαν τα πουλια να κελαηδουν.

Σταματησε το αερακι να φυσα.

Ο ηλιος εχει να ανατειλει δυο μερες.

Δεν ξημερωνει πια εδω.

Το ουρανιο τοξο εγινε μαυρο.

Βρεχει αιμα πλεον.

- Πατερα συχωρα μας, δεν ειμαστε αξιοι για τιποτα.

- Ανησυχησα για το κοριτσι μας Λαμπρο.

Δεν το ειδα και πηγα να αλαφρωσω....

Αλλα εβλεπα ολα τα αλλα παιδια και γονατισα.

Εγω, που εχω περασει τα παντα στη ζωη μου.

Εγω, που εζησα πολεμο, καταστροφη, τον καρκινο σου.

Γονατισα και εκλαιγα για τις μανες και τους πατεραδες.

Εκλαιγα για τα παιδια.

Και ηρθα να στο πω γιατι δεν βαστουσα αλλο.

Πρεπει να φυγω τωρα.

Να μου φιλησεις το κοριτσι μας Λαμπρο.

- Χαρηκα πολυ που σε ειδα πατερα εστω και υπο αυτες τις συνθηκες.

Πες στα παιδια εκει πανω οτι ολοι κλαιμε.

Κλαιμε για τα παιδια.

Κλαιμε για τη μανα.

Κλαιμε για τον πατερα.

Πες τους οτι ειναι τα παιδια ολων μας πλεον.

Το δρομολογιο εκεινο δεν εγραφε Αθηνα-Θεσσαλονικη.

Εγραφε ΔΥΣΤΥΧΩΣ Αθηνα-Ουρανος.

Και το εγραψαν αυτοι που ολοι γνωριζετε με τα ιδια τους τα χερια.

Ζουμε απο τυχη.

Καταπιειτε το.

Και περιμενετε τη μοιρα σας.

Ή φτιαξτε τη.

''Μανα, ερχομαι φτιαξε μου το αγαπημενο μου φαϊ. Σ' αγαπω''.

''Αγαπη μου φτανω, σε λιγο θα ειμαι μαζι σου. Σ' αγαπω''.

''Παιδι μου καθυστερησαμε λιγακι αλλα ερχομαστε με τη μανα σου, ελα να μας παρεις. Σ' αγαπαμε''.

''Αδερφε, ετοιμασου. Ερχομαι να παμε για μπυρες. Σ' αγαπαω''.

''Μπαμπα ελα μιση ωρα αργοτερα γιατι ειχαμε μια μικρη καθυστερηση, στο λεω αυτο για να μην περιμενεις. Σ' αγαπω''.

Αυτες οι φωνες να σας κυνηγανε σε ολη σας τη ζωη, αχρηστοι καθε χρωματος.

Λαμπρος Λιαπης.

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου