Γράφει ο Χρήστος Μαντζιάρης
«Η μισή Ελλάδα κάνει μάγια στην άλλη μισή». Αυτό ισχυρίζονται δύο άνθρωποι οι οποίοι ασχολούνται με το να βοηθήσουν ανθρώπους που δέχθηκαν επίθεση μαγείας από άλλους. Αυτό που κάνει σημαντική την κοινή άποψή τους, το κοινό συμπέρασμά τους, είναι το ότι αυτοί οι δύο ομόγνωμοι άνθρωποι δεν γνωρίζονται μεταξύ τους και απέχουν χιλιόμετρα ο ένας από τον άλλο.
Εμείς είναι αδύνατο να φαντασθούμε τι έχουν δει και τι έχουν ακούσει. Αυτή η απόλυτη ταύτιση των απόψεών τους μας δείχνει ότι κάτι μεγάλο συμβαίνει και απετέλεσε την αφορμή του παρόντος άρθρου.Επίσης, όπως δηλώνουν οι ίδιοι, δεν μπορούν να φαντασθούν οι μη γνωρίζοντες αυτά τι κάνουν κάποιοι άλλοι «άνθρωποι» χρησιμοποιώντας την μαγεία για να επιτύχουν σε ότι επιθυμούν. Εργάζονται από το να καταστρέψουν την ζωή, μέχρι και το να έχουν θανατηφόρα ατυχήματα ή ν’ αρρωστήσουν με ανίατες ασθένειες κάποιοι άλλοι. Γίνονται κρυφοί και χαιρέκακοι δολοφόνοι. Στις ΗΠΑ, στην Διεύθυνση Ανθρωποκτονιών, έχει ιδρυθεί υποδιεύθυνση που αφορά θανάτους με αίτια τον αποκρυφισμό και τα συναφή.
Η κατάσταση στην χώρα μας είναι κακή και θα γίνει κάκιστη. Αυτό είναι πλέον ορατό σ’ όλους. Η ελληνική κοινωνία είναι κατακερματισμένη και η κακία και το μίσος έχει γίνει κανόνας. Αυτά είναι γνωστά και τα βιώνουν όλοι. Αλλά το να υπάρχουν άνθρωποι που επιζητούν μέχρι και τον θάνατο άλλων ανθρώπων και να εργάζονται γι αυτό είναι για πολλούς αδιανόητο. Αδιανόητο, αλλά είναι μια υπάρχουσα κατάσταση και σύμφωνα μ’ αυτούς που ασχολούνται μ’ αυτά, βαίνει αυξανόμενη.
Ο καλός παρατηρητής θα έχει δει ότι σε πολλά εγκλήματα και θανάτους που συγκλόνισαν την Ελλάδα, υπάρχει και βρώμα μαγείας. Όπως τότε με τους σατανιστές στην Παιανία (που κατά σύμπτωση τα τηλέφωνα στην Παιανία άρχιζαν από 666) ή όπως αυτό το τελευταίο γεγονός της Πάτρας με τον θάνατο των τριών παιδιών.
Μια μικρή, έρευνα μου έδωσε απίστευτα αποτελέσματα. Και ως πρώτη διαπίστωση είναι ότι πάρα πολλοί γνωρίζουν τι συμβαίνει αλλά λίγοι μιλούν. Πάρα πολλοί γύρω μας γνωρίζουν πολλά και όλο και κάτι έχουν να πουν. Ταυτοχρόνως πολλοί ισχυρίζονται ότι όλ’ αυτά είναι γραφικά εξυπηρετώντας έτσι τον διάβολο που όπως λένε ιερείς, η μεγαλύτερη παγίδα που στήνει στον άνθρωπο ο διάβολος είναι να τον πείσει ότι είναι ανύπαρκτος. Εξ άλλου οι ευχές της Ορθοδοξίας είναι αληθινές, αποκαλυπτικές, άρα δεν είναι γραφικές.
Αν πάμε λίγο παλαιότερα θα δούμε ότι πάλι υπήρχε μαγεία στην Ελλάδα, αλλά οι άνθρωποι του πνεύματος δεν σιωπούσαν όπως τώρα. Μεγάλοι Έλληνες λογοτέχνες, όπως ο Παπαδιαμάντης, στο μυθιστόρημά του «Η μετανάστις», περιγράφει πως η ηρωίς πεθαίνει από μάγια στην Σμύρνη και καταστρέφονται 3 οικογένειες. Ο Παπαδιαμάντης κάνει πολλές αναφορές στα μάγια. Πολλοί άλλοι λογοτέχνες, πραγματικοί τεχνίτες του ελληνικού λόγου, όπως ο Καρκαβίτσας (Η λυγερή), ο Κωστής Παλαμάς (Ο θάνατος του παλληκαριού), και άλλοι, έχουν γράψει για την μαγεία και την θεωρούν ως μέρος, απαίσιο μέρος, της ζωής των ανθρώπων.
Μεγάλη έξαρση της μαγείας στην Ελλάδα είχαμε με την έλευση Ελλήνων μικρασιατών το ’22. Γι αυτό στις μέρες μας σε περιοχές που έχουν εγκατασταθεί αυτοί οι πρόσφυγες τα μάγια παρουσιάζουν μεγαλύτερη συχνότητα. Δεν ήταν τυχαίος ο τίτλος του μυθιστορήματος «Οι μάγισσες της Σμύρνης», ούτε η υπόθεση. Φυσικά στην ελληνική Μικρά Ασία όλ’ αυτά ήρθαν από την Ανατολή. Και αφού αναφέρθηκε η Σμύρνη, ας αναφερθεί και το εξής σχετικό. Η Σμύρνη, πριν την καταστροφή της, ήταν μια ακμάζουσα πόλη, αλλ’ όπως λένε, πάρα πολλοί ασχολιόντουσαν τότε εκεί με την μαγεία. Σμυρνιές… Τα μαγικά όμως αντικείμενα για να καταστραφούν και να χάσουν την δύναμή τους, πρέπει να καούν ή να πεταχτούν στην θάλασσα, και η Σμύρνη κάηκε. Λέτε να ήταν και θεία δίκη η καταστροφή της; ασχέτως αν εμείς οι Έλληνες θλιβόμεθα με τον πόνο των από ‘κει Ελλήνων και την πρόσκαιρη απώλεια της ελληνικής γης στην ασιανή ήπειρο.
Θ’ αναφέρω κάποιες περιπτώσεις μαγείας αλλ’ επ’ ουδενί δεν θ’ αναφέρω ονόματα. Σύμφωνα με πληροφορίες, διάσημη ελληνίς τηλεπαρουσιάστρια εγκατέλειψε την εργασία της λόγω προβλημάτων υγείας που της προέκυψαν λόγω μαγείας. Διάσημος ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού επισκεπτόταν ιερείς για ν’ απαλλαγεί από την μαγεία λόγω των πολλών και συνεχών ατυχημάτων του. Ιερεύς επισκεπτόταν σπίτια διασήμων για να τους απαλλάξει από την μαγεία διότι οι ίδιοι δεν ήθελαν να πάνε σ’ αυτόν λόγω του ότι ήταν ευρέως γνωστοί.
Από τους διασήμους ας δούμε πεπραγμένα ασήμων. Κάποιος ήταν αρραβωνιασμένος με μια η οποία όμως τον ήθελε για την επίζηλη γι αυτήν θέση του. Αυτός κάποια στιγμή την χώρισε. Κάποια μέρα ο «πρώην» της κυρίας είχε τροχαίο ατύχημα από το οποίο σώθηκε ως εκ θαύματος. Όλη η εκεί κοινωνία είχε συγκλονισθεί από το περίεργο ατύχημα σε καλό δρόμο. Όταν έμαθε αυτή ότι ο «πρώην» της είχε τέτοιο ατύχημα, πήγε γεμάτη χαρά σε μια φίλη της και της είπε: «Καλά να πάθει και να δεις τι του σέρνω ακόμη». Μετά από λίγο καιρό ο «πρώην» της ξαναείχε άλλου τύπου ατύχημα, αλλά αυτήν την φορά σκοτώθηκε.
Άλλο. Ο αδελφός, γυναίκας ανωτάτου επαγγελματικού και μορφωτικού επιπέδου που είναι παντρεμένη με κάποιον του ιδίου με αυτήν επίπεδο, είχε τροχαίο ατύχημα στο οποίο σκοτώθηκε. Επειδή ουδείς από την οικογένεια ήθελε να πάει να πάρει το τρακαρισμένο αυτοκίνητο, πήγε η ίδια με τον σύζυγό της. Η ίδια είπε ότι όταν έφθασαν στον τόπο του ατυχήματος σοκαρίστηκαν από εξής. Κατά την πρόσκρουση του αυτοκινήτου σε βράχο, πετάχτηκαν, ποιός ξέρει που τα είχαν κρύψει, μαγικά αντικείμενα τα οποία τώρα ήταν στο κάθισμα. Είχαν τρομοκρατηθεί, αλλά φοβόντουσαν να πουν τι βρήκαν στο στραπατσαρισμένο αυτοκίνητο.
Άλλο. Στο Υπουργείο Εθνικής Αμύνης, κάποιος Συνταγματάρχης πίεζε υφιστάμενή του να δεχθεί τις σεξουαλικές του προτάσεις η οποία και ηρνείτο. Κάποια ημέρα έτρεξε η μύτη της αίμα. Πήγε ο Συνταγματάρχης πρόθυμα και της έφερε λίγο βαμβάκι. Μετά, πήρε το βαμβάκι με το αίμα της, και της είπε: «Τώρα σ’ έχω στο χέρι μου». Η γυναίκα πάντα ηρνείτο αλλά απέκτησε πολλά προβλήματα υγείας.
Άλλο και τελευταίο. Μάννα ήθελε να χωρίσει τον γιό της από μια κοπέλα. Επιτέθηκε με σκληρή μαγεία στην κοπέλα η οποία όμως κοινωνούσε. Κάτι έγινε λάθος εκ μέρους της μάνας και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τα μάγια να χτυπήσουν τον γιό της ο οποίος έχασε την ομιλία του και την ικανότητα να περπατάει. Η μάννα έκλαιγε και να οδυρόταν δίπλα του και πήγαινε κατόπιν τον γιό της στην εκκλησία.
Πολλοί χρησιμοποιούν την μαγεία για να πάνε καλά οι επιχειρήσεις τους ή για να καταστρέψουν άλλον ανταγωνιστή τους, που τον αποκαλούν μπροστά μας «συνάδελφο». Πολλοί μάλιστα έλληνες του εξωτερικού πληρώνουν μάγους από την Ελλάδα να πάνε στις χώρες που ζουν για να κάνουν τα μαγικά τους για να είναι επιτυχημένοι. Πολλοί μάγοι χρησιμοποιούν και αίμα ζώων, αν θέλουν το κακό πρόκειται να κάνουν, να είναι απόλυτο.
Ιερεύς μ’ εκμυστηρεύθηκε ότι έχουν πιαστεί εντός των Ναών κάτι «θεούσες» που τις βλέπεις να κάνουν μεγάλους σταυρούς και βαθιές μετάνοιες μέχρι το πάτωμα, αλλά στις τσέπες τους έχουν μαγικά αντικείμενα τα οποία τα μεταφέρουν σκοπίμως μέσα στην εκκλησία για να εξαγριώσουν όσο μπορούν περισσότερο τα δαιμόνια και για να κάνουν το μεγαλύτερο δυνατό κακό σ’ αυτόν που πρόκειται να επιτεθούν. Αλλά τι να πουν κι οι ιερείς; Και σε ποιόν;
Σε μια κοινωνία χωρίς φραγμούς και μέτρο στην οποία ζούμε, οι άνθρωποι έχουν καταντήσει να είναι πολύ υπερήφανοι και συνάμα, χωρίς πνευματική συγκρότηση. Αυτοί είναι πρόθυμοι να κάνουν τα πάντα για να ικανοποιήσουν τα «θέλω» τους. Άνθρωποι που εκτός των πολλών ορατών και αοράτων ελαττωμάτων τους, αυτό που κυρίως τους οδηγεί στην λατρεία και υπηρεσία του σατανά και τον χρησιμοποιούν εναντίον των άλλων είναι ο φθόνος, η κακία, η ζήλεια, το μίσος, η βλακεία, και ποιος ξέρει πόσα άλλα αρνητικά συναισθήματα κρύβουν στην μαύρη ψυχή τους. «Μέχρι εκεί τους κόβει» θα πει κάποιος, αλλά είναι μέλη της κοινωνίας μας και ψηφίζουν για ένα καλύτερο αύριο. Είναι ελαττωματικές προσωπικότητες λόγω ανικανοτήτων και αδυναμιών όπως νομίζουν, αλλά με ισχυρό «απαιτώ» και μη δυνάμενες να γίνουν αξιόλογοι σύμφωνα με τις δικές τους αντιλήψεις και τον κοινωνικό τους περίγυρο, προσφεύγουν στον σατανά διότι το «φαίνεσθε» πρέπει να συμπίπτει με τις επιθυμίες τους.
Ο άνθρωπος δεν μπορεί να κρυφθεί από τρείς οντότητες. Πρώτον, δεν μπορεί να κρυφθεί από τον Θεό. Ας δεχθούμε ότι δεν πιστεύει στον Θεό και αισθάνεται «ελεύθερος». Πρόβλημά του. Δεύτερο, δεν μπορεί να κρυφθεί από τον φύλακα άγγελό του ο οποίος θα λογοδοτήσει υπέρ αυτού. Ας δεχθούμε ότι δεν πιστεύει και σ’ αυτόν για να αισθάνεται ασφαλής. Πάλι πρόβλημά του. Τρίτον, δεν μπορεί να κρυφθεί ποτέ όμως από τον ίδιο του τον εαυτό και αυτό είναι ότι χειρότερο. Διότι όταν καταλάβει τι είχε κάνει, διότι κάποια στιγμή όχι μόνο θα το καταλάβει αλλά και θα το νοιώσει, τότε θα είναι αργά.
Η δε εκκλησία σήμερα, στην πιο αξιοθρήνητη και μίζερη κατάστασή της, δηλώνει εμφανώς αμέτοχη. Ίσως να έχει και δίκαιο λόγω της διάστασης που πάρει το πρόβλημα. Ας μας πουν οι ιερείς πόσες εκκλήσεις έχουν δεχθεί για να βοηθήσουν ανθρώπους που έχουν πληγεί από την μαγεία. Όχι για να δώσουν ονόματα αλλά για να φανεί το μέγεθος του προβλήματος στην Ελλάδα το οποίο είναι τεράστιο.
Από την στιγμή που η Ελλάς έχασε την ελληνορθόδοξη πορεία της, τα όσα συμβαίνουν είναι λογική συνέπεια. Ας δούμε την «Σμύρνη» και από άλλη άποψη, έστω και αν μας πληγώνει, ώστε να διδαχθούμε. Η Ελλάς είναι σε τρικυμία και οι περιούσιοι του Θεού Έλληνες θα ορθοποδήσουν αλλά πρώτα θα πληρώσουν όχι ως τιμωρία αλλά ως αντίτιμο. Θα πληρώσουν την αποστασία τους στον Θεό και στο έθνος. Τα αμαρτήματα που βαρύνουν το έθνος μας είναι πολλά. Δεν είναι μόνο τα φανερά (αθεΐα, εκτρώσεις, ύβρις, κλπ) είναι και τα κρυφά. Οπότε, ίσως, ποιός ξέρει, όλο αυτό που γίνεται θα έχει σωτήριο αποτέλεσμα.
Είναι ιστορικώς αποδεδειγμένο, ότι στο μυαλό των ανθρώπων γίνεται “reset” μόνο με συμφορά και οι Έλληνες, κατά τα φαινόμενα, αποκλείεται να γίνουν Νινευίτες.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΘΥΣΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφή