Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2020

"...είναι να απορεί κανείς σε έναν κόσμο γεμάτο με iMac, iPads και iPhones, τόσα πολλά "i" (από το εγώ), τόσα πολλά selfies, δεν είναι αρκετό πια σε μας το “εμείς"'...


Χάθηκε η πραγματικότητα. Την έχει δει κανείς; Ο ψηφιακός κόσμος κατάπιε τον πραγματικό....
Η τεχνολογία έχει μπει στη ζωή μας και εμείς βουλιάζουμε μέσα σε αυτήν. Η ανθρώπινη επαφή έχει χαθεί. Ποια δεν υπάρχουν πρόσωπα αλλά κινητά. Ο πραγματικός κόσμος εξαφανίζεται και ο εικονικός παίρνει τη θέση του. Αυτό ακριβώς παρουσιάζει γλαφυρά ο Π. Νικόλας στο ακόλουθο κείμενο.

Γνωρίζετε ότι ο μέσος άνθρωπος ξοδεύει 4 χρόνια ζωής του, κοιτάζοντας προς τα κάτω στο κινητό του;
Κάπως ειρωνικό, έτσι δεν είναι;
Πώς αυτές οι οθόνες αφής μπορούν να μας κάνουν να χάνουμε επαφή με την πραγματικότητα;
Αλλά είναι να απορεί κανείς σε έναν κόσμο γεμάτο με iMac, iPads και iPhones, τόσα πολλά "i" (από το εγώ), τόσα πολλά selfies, δεν είναι αρκετό πια σε μας το “εμείς"'.

Αντιλαμβανόμαστε πως η τεχνολογία μας έχει κάνει πιο εγωιστές και απομονωμένους από ποτέ!

Επειδή ενώ ισχυρίζεται ότι μας συνδέει, τελικά αυτή σύνδεση δεν γίνεται καλύτερη...

Τα κοινωνικά δίκτυα από Κοινωνικά Δίκτυα, όπως το Facebook, από την δική μας και μόνο χρήση καταντούν αντι-κοινωνικά δίκτυα. 
Γι' αυτό ενώ μπορεί να έχουμε μεγάλες λίστες φίλων, όμως, πολλοί από εμάς είναι χωρίς φίλους, έως τελείως ολομόναχοι. 

Τελικά οι φιλίες μας είναι πιο σπασμένες από τις οθόνες των τεράστιων κινητών μας. 
Καθόμαστε στο σπίτι, στους υπολογιστές μας και έχουμε μέτρηση αυτοεκτίμησης από τους followers και τα likes, αγνοώντας αυτούς που πραγματικά μας αγαπούν. 
Φαίνεται ότι θα προτιμούσαμε να γράψουμε ένα θυμωμένο post, από το να μιλήσουμε με κάποιον που θα μπορούσε να μας αγκαλιάσει πραγματικά.

Είμαι ενοχλητικός, μπορείτε να μου πείτε ...
Μου είπε ένας φίλος: 
"Ρώτησα έναν φίλο τις προάλλες για να συναντηθούμε πρόσωπο με πρόσωπο για ένα σημαντικό πρόβλημα μου.
Είπε εντάξει, τι ώρα θέλεις να βρεθούμε στο Skype;
Απάντησα με OMG, SRS, και στη συνέχεια ένα μάτσο SMH... Και αναρωτήθηκα τι γίνεται με μένα; Μήπως δεν έχω την υπομονή να έχει συνομιλία χωρίς συντομογραφία;"

Αυτή είναι η γενιά των μέσων μαζικής ενημέρωσης υπό διέγερση!
Οι συνομιλίες έχουν μειωθεί σε στιγμιότυπα!
Τα νέα μας σε 140 χαρακτήρες!
Βίντεο ανεβαίνει σε 6 δευτερόλεπτα με υψηλή ταχύτητα!
Και αναρωτιέστε γιατί η διαταραχή ελλειμματικής προσοχής είναι σε άνοδο γρηγορότερα από το 4G ή το LTE.
Αλλά, για να πάρετε μια ιδέα από αυτό…
Οι μελέτες δείχνουν το εύρος προσοχής του μέσου ενήλικα σήμερα, είναι ένα δεύτερο κάτω από εκείνη του χρυσόψαρου.

Επιτρέψτε μου να ολοκληρώσω αναφέροντας ότι έχετε πάντα την επιλογή.
Αλλά αυτό φίλοι μου, δεν μπορούμε να το βάλουμε στην αυτόματη διόρθωση - θα πρέπει να το κάνουμε μόνοι μας...
Πάρτε τον έλεγχο ή μείνετε να σας ελέγχουν… Πάρτε το απόφαση...

Εγώ αποφασίζω...

Δεν θέλω πλέον να χαλάω μια πολύτιμη στιγμή με την εγγραφή της από το τηλέφωνο -
Εγώ είμαι που θα την κάνω να κρατήσει…

Δεν θέλω να τραβάω φωτογραφία από όλα τα γεύματά μου πια -
Απλώς θα τα απολαμβάνω…

Δεν θέλω τη νέα εφαρμογή, το νέο λογισμικό, ή τη νέα ενημερωμένη έκδοση -
Είμαι τόσο κουρασμένος από την εκτέλεση της φαντασμαγορίας της ματαιοδοξίας.

Και σύμφωνα με αυτή την αποδεκτή μορφή της ψηφιακής παραφροσύνης, πείτε με τρελό, αλλά, φαντάζομαι έναν κόσμο όπου χαμογελάμε όταν έχουμε χαμηλές μπαταρίες…

Γιατί αυτό θα σημαίνει ότι θα είμαστε ένα βήμα πιο κοντά - στην ανθρωπότητα…


Π. Νικόλαος

πηγη: https://amfoterodexios.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου