Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2018

Άγιος Πορφύριος - Ο σατανάς θέλει φασαρία μέσα στο σπίτι


Για τις σχέσεις του ανδρογύνου ;Πώς νασυμπεριφέρεσαι; Τι σου έλεγε;
-
Μου έλεγε πολλά . Έλεγε, δηλαδή, ότι πρέπει νασυνεννοούμαστε ,να προσευχόμαστε μαζί. Αυτό μουτόνισε πολλές φορές. Η προσευχή πρέπει να είναι κοινή. Όταν τα παιδιά μου ήταν φοιτητές, του έλεγα ότιπροσεύχομαι για να περάσουν τις εξετάσεις. Μάλιστα, μιαφορά, ο γιός μου, αν και ήταν καλός φοιτητής, σε κάποιεςεξετάσεις δυσκολευόταν ∙ τότε μου είπε ο Γέροντας: «δεθα περάσει τις εξετάσεις». Πράγματι δεν τις πέρασε.
-
Και όταν ξαναπήγα, μου είπε: «Δε θα περάσει γιατίτου φωνάζεις και να, ο σατανάς θέλει να κάνει φασαρίαμέσα στο σπίτι και είσαι συ το όργανό του. Να μη μιλάς».
-
«Να σου πω και κάτι άλλο» μου ‘λεγε. «Όταν γίνεταιη προσευχή από κοινού, τότε να δεις πως γίνεται τοθαύμα». Και του λέω: «Μα να πω στον άντρα μου, έλα ναγονατίσουμε να κάνουμε προσευχή να περάσουν ταπροβλήματα;». – «Σου είπα εγώ έτσι; Εγώ σου είπα νακάνετε προσευχή. Απ’ εκεί και πέρα βρέστε τα μόνοι σας».
-
Το να μη φωνάζετε στα παιδιά σας το τοποθετούσεειδικά στην περίοδο των εξετάσεων;
-
Πάντα. Και για τη νηστεία και για την προσευχή καιγια έξω που βγαίνανε.
-
Καμιά παρατήρηση.
-
 Όχι, όχι.
-
Πες μου, κυρία Ξένια, για το θέμα του σατανά, πουσας είπε ότι γίνεστε όργανό του κάποτε. Τον ερώτησεςτίποτε;
-
Έλεγε ότι ο σατανάς δεν μπορεί να βλέπει τιςοικογένειες να ‘ναι γαλήνιες και να περνούν καλά και σεσυνεννόηση μεταξύ τους. Βρίσκει έναν απ’ όλους, ένανπου να μπορεί να τον παρασύρει.
-
 Έναν ευάλωτο, ας πούμε.
-
Ναι. Και σ’ αυτή την περίπτωση «εσύ είσαι», μουείπε. Και για το παιδί του έλεγα: «Αφού τον βλέπω ότι ταπαρατάει και φεύγει». Μου απάντησε: «Είδες τι κάνει οσατανάς; βάζει εσένα να κάνεις καβγά και ναευχαριστηθεί αυτός».
-
 Ύστερα, όταν επρόκειτο να τελειώσει ο γιός μου τιςσπουδές του και να πάρει το πτυχίο του, μου είπε: «Τώραθα περάσει, τώρα θα περάσει ∙ είδες τώρα που δεν μιλάς;

Τώρα θα περάσει».


πηγη: http://yiorgosthalassis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου