Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

"Ὅταν ἤμουν στὸ χειρουργεῖο εἶδα τὸν Ἅγιο Ἰωάννη τὸ Ρῶσο"


Για πρώτη φορά η δημοσιογράφος Ανθή Βούλγαρη μίλησε για την περιπέτεια της υγείας της, μετά το χειρουργείο στον εγκέφαλο για την αφαίρεση όγκου.



«Θα το πω, τώρα το πιστεύετε δεν το πιστεύετε, εγώ το πιστεύω. Το λέω κι ανατριχιάζω. Όταν ήμουν στο χειρουργείο και ήμουν κοιμισμένη, το λέω και ανατριχιάζω, είδα μια μορφή, είδα έναν νέο άνθρωπο, έλαμπε το πρόσωπό του, και κατάλαβα ότι ήταν ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος. Και ήξερα ότι ήταν όλα καλά. Μετά από δύο μέρες που περπάτησα, βγήκα στο διάδρομο του νοσοκομείου να περπατήσω με τη βοήθεια της μαμάς μου και πως γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω μια εικόνα, και λέω στη μαμά μου ποιος είναι και μου είπε ότι ήταν ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος… Θα πάω και στο μοναστήρι. Εγώ το είδα… Εγώ το έζησα το θαύμα» είπε χαρακτηριστικά.

Η κ. Βούλγαρη ευχαρίστησε τον κόσμο για τα μηνύματα και το ενδιαφέρον του και περιέγραψε τις στιγμές μετά το χειρουργείο.

«Ο γιατρός μπήκε μέσα τηλεσκοπικά και με το νυστέρι αφαίρεσε τον όγκο. Ήταν να μείνω εντατική, αυτό το άγχος είχα. Τελικά μου είπαν ότι ο εγκέφαλός μου ήταν τόσο ήρεμος, που δεν χρειάστηκε. Ξύπνησα πάρα πολύ εύκολα. Πήγα κατευθείαν στο δωμάτιο. Εκεί έπρεπε να με ξυπνάνε ανά μισάωρο για να μην πέσω πάλι σε καταστολή. Καταλάβαινα, αλλά δεν ήμουν σε πλήρη εγρήγορση, ήθελα να κοιμηθώ, κανονικά επικοινώνησα με το περιβάλλον μου την επόμενη μέρα. Το ήξερα ότι είχαν πάει όλα καλά, πριν ξυπνήσω».



πηγη: eleftherostypos , http://yiorgosthalassis.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου