Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

6 μήνες ζωής.... Άλλο ένα μεγάλο Θαύμα του Αγίου Εφραίμ


Ήταν οκτώβρης πρίν 5 χρόνια όταν χτύπησε το τηλέφωνο μου και είδα ότι ήταν ένας πολύ καλός οικογενειακός μας φίλος.Χάρικα που τον άκουσα, είχα αρκετό καιρό να μάθω νέα του λες και είχε εξαφανιστεί..τον ρώτησα τι κάνει και μου είπε ότι είναι άρρωστος.Αυθόρμητα είπα έχεις γρίπη; ήταν σε έξαρση ο ιός της γρίπης εκείνη την εποχή.. όχι μου είπε είμαι χάλια, έχω λευχαιμία είμαι στο Γεννηματά!!!!

Αν μπορείς έλα να με δείς, βέβαια δε θα με γνωρίσεις δεν έχω μαλλιά πλέον, έχω μείνει ο μισός από ότι ήμουν, εκανα ήδη χημειοθεραπεία..Μόλης το άκουσα δε το πίστευα ούτε ήξερα τι να του πώ..Προσπαθούσα με φωνή που έτρεμε να μη καταλάβει το πόσο στενοχωρέθηκα..

Πήρα άδεια από τη δουλειά μου και κατευθύαν έφυγα για το Γεννηματά στο Αιματολογικό τμήμα.

Βρήκα το δωμάτιο που μου είχε πει κοίταξα δεν είδα κάποιον που να γνώριζα και γύρισα για να φύγω, μέχρι που άκουσα κάποιος να φωνάζει το ονομά μου. Κοιτάξα πρός το μέρος από όπου άκουσα τη φωνή και εκεί ήταν ο φίλος μας.Πραγματικά ούτε τον αναγνώρισα ούτε μπορούσα να προχωρήσω.Το σόκ που δέχτηκα ήταν πολύ μεγάλο....


Είδα ένα άλλο άνθρωπο σχεδόν 40 - 45 κιλά σαν ένα παιδί 15 ετών.Πήγαμε στη βεράντα για να μιλήσουμε και μου είπε τη μορφή Λευχαιμίας που είχε και εκεί ήταν που δε πίστευα με τίποτα ούτε και ήξερα τι να του πώ γιατί η Λευχαιμία που είχε ήταν καλπάζουσας μορφής από ότι γνώριζα.Σκέφτηκα όμως ότι θα κάνω κάποιο λάθος και ότι δεν ήταν δυνατόν να είναι η καλπάζουσα μορφή.Δε μιλούσα μόνο άκουγα προσπαθώντας να μη δει τη ταραχή μου.. μου έλεγε ότι δεν είχε καταλάβει ότι έχει κάτι τόσο σοβαρό και άργησε να έχει τη διαγνωση και τη θεραπεία..Αρκετό καιρό μετά διαπίστωσε πόσο σοβαρό πρόβλημα υγείας είχε.


Οι εξετάσεις του εδείχναν πολύ προχωρημένο στάδιο της ασθένειας.Σκεφτόταν να αυτοκτονήσει από τους αφόρητους πόνους που αισθανόταν.Κανένα φάρμακο δεν τον βοηθούσε.Εκείνη τη στιγμή ήρθε στο μυαλό μου ο Άγιος Εφραίμ. Άνοιξα τη τσάντα μου αυτόματα βρήκα την εικόνα του και του την έδωσα.Χωρίς να καταλαβαίνω τι λέω άρχισα να του λέω για το βίο του Αγίου και το πόσο θαυματουργός είναι.


Ότι πολλοί άνθρωποι τον επικαλούντε και ο Άγιος Εφραίμ εμφανίζεται με θαυματουργικό τρόπο.Του έδωσα την εικόνα και του είπα να τον παρακαλέσει να τον θεραπεύσει.Όσες ώρες έμεινα στο νοσοκομείο και ήταν αρκετές του μιλούσα συνέχεια για τον Άγιο Εφραίμ και ότι θα τον βοηθήσει να γίνει καλά.Ο φίλος μας δεν ήταν άνθρωπος του Θεού.Πίστευε, όμως δεν ήταν κοντά στην εκκλησία.Του φαινόντουσαν περίεργα όσα του έλεγα.


Κράτησε όμως την εικόνα, θα πήγαινα και πάλι για να του δώσω Αγιασμό από το Μοναστήρι του Αγίου, άλλη μια πιο μεγάλη εικόνα, λάδι, ένα βιβλίο με τα θαύματα του, αντίδωρο και λιβάνι.Όταν γύρισα στο σπίτι μου διάβασα για τη μορφή της Λευχαιμίας που είχε.Δυστυχώς δεν έκανα λάθος ήταν η καλπάζουσα μορφή.. 6 μήνες ζωής του απομέναν στη καλύτερη περίπτωση....


Μετά από λίγες ημέρες πήγα στο σπίτι του όπου θα παρέμενε μέχρι την επόμενη χημειοθεραπεία, για να του δώσω τις ευλογίες.Μόλης άνοιξε τη πόρτα μου λέει τον είδα ήρθε εδώ ο Άγιος Εφραίμ!!!! Όπως ήταν εξανλημένος με πυρετό πόνους και απο τη χημειοθεραπεία αισθάνθηκε κάτι σαν αέρα και τη παρουσία ενός άνδρα μοναχού ο οποίος τον χάιδεψε απαλά στο μέτωπο του.Κάποιες άλλες φορές αισθανόταν μια ευωδία να πλημυρίζει το δωμάτιο του ένα έντονο άρωμα.


Του έδωσα τις ευλογίες από το μοναστήρι και του είπα να τρώει καθημερινά αντιδωρο και να πίνει Αγιασμό συνεχόμενα, να σταυρώνεται με το λάδι, να ανάψει ένα καντήλη,να λιβανίζει συχνά και παντού να έχει την εικόνα του Αγίου Εφραίμ.Με ρώτησε για το είδος της Λευχαιμίας τι γνώριζα, του είπα ότι όλα θα πάνε καλά να μην ανησυχεί ο Άγιος θα τον βοηθήσει.Ήδη τον είχε επισκεφθεί.


Όταν πήγε για την επόμενη χημειοθεραπεία λίγο καιρό μετά, τα αποτελέσματα των εξετάσεων ειδικά η γενική αίματος ήταν απροσδόκητα καλή.Όσο περνούσε ο καιρός ήταν όλο και πιο καλά, οι χημειοθεραπείες δεν ολοκληρώθηκαν γιατί δε χρειάστηκε.Οι ιατροί που τον παρακολουθούσαν δεν είχαν ξαναδεί παρόμοια περίπτωση, τα περιστατικά με την συγκεκριμένη μορφή Λευχαιμίας όλα κατελήγαν μέσα σε 6 μήνες.Κάθε φορά που πήγαινε στο νοσοκομείο μάθαινε ότι κάποιος από τα άτομα που γνώρισε εκεί με την ίδια πάθηση είχε πεθάνει.


Ο Άγιος Εφραίμ τον επισκεπτόταν αρκετές φορές όλο αυτό το διάστημα συνέχεια.Μέχρι που έγινε εντελός καλά.Μόλης συνήλθε λίγο πήγε στο Μοναστήρι και εκεί διαπίστωσε ότι η ευωδία που πλυμύριζε το σπίτι του πολλές φορές ήταν η ίδια.Από τότε πηγαίνει αρκετά συχνά πλεόν.Το μόνο που λέει είναι ότι σώθηκε από θαύμα, ότι τον έσωσε ο Άγιος Εφραίμ ο θαυματουργός.

5 χρόνια μετά ο φίλος μας είναι μια χαρά έχει επανέλθει στις δραστηριότητες του, εργάζεται και φαίνεται σα να μη πέρασε ποτέ τέτοια πάθηση....

Ο Άγιος Εφραίμ ο Μεγαλομάρτυς και Θαυματουργός ήταν ο Γιατρός που του χάρισε τη ζωή.


Πολλάπλα θαύματα μικρά και μεγάλα έχει κάνει και κάνει ο Άγιος Εφραίμ. Σαν σήμερα το βράδυ παραμονή της γιορτής του χιλιάδες άνθρωποι παρευρίσκοντε στην αγρυπνία του.Έαν επισκεφθήτε το μοναστήρι του, τέτοια ημέρα θα ακούσετε και χιλιάδες άλλα θαυματα που εξιστορούν όσοι άνθρωποι είναι εκεί και κατακλίζουν κυριολεκτικά το μοναστήρι του, από όλη την Ελλάδα και όχι μόνο....




Άγιε Εφραίμ Μεγαλομάρτυρα και Θαυματουργέ
πρέσβευε υπέρ υμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου