
Οργή για το ανύπαρκτο επιτελικό κράτος - Συγκλονίζουν οι εικόνες από την μεταφορά βρεφών από το νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης
Συντάκτης: Πέτρος Δημόπουλος
Αλεξανδρούπολη: Σε πύρινο κλοιό βρίσκεται για άλλη μια μέρα η χώρα, με τον ελληνικό λαό να παρακολουθεί οργισμένος και περίλυπος τον τόπο του να καταστρέφεται και εστίες φωτιάς να εμφανίζονται από το πουθενά, και από την άλλη το κράτος να μην δίνει την παραμικρή ενημέρωση για την ασύμμετρη απειλή που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες.


















