Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2023

Βοήθησέ με, Θεέ μου, να νικήσω τον κόσμο μέσα μου και εύκολα θα νικήσω τον κόσμο γύρω μου!

 

Κ.Σ

Το βράδυ η σκόνη των άστρων αρχίζει να λάμπει πάνω από το κεφάλι μου και εγώ αισθάνομαι την άβυσσο, που από πάνω της κρέμεται η ζωή μου. Και με τρόμο ψυχής απλώνω τα χέρια μου προς Εσένα και κραυγάζω: Κύριε, ο φοβερός κόσμος με έχει κυκλώσει απ’ όλες τις μεριές, όπως η αμμώδης έρημος τη μικρή, απειροελάχιστη όαση.

Δεν θα μπορέσω να κρατηθώ, εάν Εσύ με την δύναμή Σου δεν με υποστηρίξεις.  Θα γίνει στάχτη μια καρδιά που Σ’ αγαπούσε. 

Εσύ είσαι πιο δυνατός από τον κόσμο, Κύριε και Θεέ μου, και θα δανείσεις στον δούλο Σου χερουβική φλογίνη ρομφαία, με την οποία θα αντικρούω την εισβολή του κόσμου στη ζωή μου.

Η αυταπάτη μου μού παρουσιάζει τον κόσμο σαν μία φοβερή δύναμη. Όταν πεθάνει η αυταπάτη μέσα μου και λάμψει η αλήθεια, εγώ θα βλέπω και θα γνωρίζω ότι μία σπίθα της ζωντανής εστίας Σου είναι πιο δυνατή από του σύμπαντος τη στάχτη. 

Εκείνος που γεννήθηκε από την Αλήθεια και στάλθηκε από την Αλήθεια, εύκολα νικά τον κόσμο. Εξαφανίζεται ο κόσμος από μπροστά Του, όπως η σκιά από τον ήλιο.

Ο φόβος του κόσμου, μέρα - νύχτα, είναι η τροφή εκείνων που αποκόπηκαν από την Αλήθεια. Τα παιδιά της Αληθείας είναι γεννημένα από την Αλήθεια και δεν φοβούνται τα νεκροπλάσματα.

Βοήθησέ με, Θεέ μου, να νικήσω τον κόσμο μέσα μου και εύκολα θα νικήσω τον κόσμο γύρω μου.

Δεν θα υπερηφανευτώ για την νίκη κατά του κόσμου, γιατί δική Σου είναι η νίκη αυτή και όχι δική μου.

Θ’ αφήσω Εσένα να μεγαλώνεις, ενώ εγώ θα ελαττώνομαι  και σαν παιδί θα κρατιέμαι από τα κράσπεδά Σου. Θ’ αφήσω τον Λόγο Σου να κατασκηνώσει στο σώμα μου και θα διώξω από μέσα μου όλα τα αδύναμα λόγια, που ο κόσμος μου δίδαξε. Ο Λόγος Σου είναι αγνότητα και σοφία και δύναμη. Αυτή θα αφανίσει το πλάσμα του κόσμου μέσα μου και θα βοηθήσει στην γέννησή μου.

Φώτισε την ψυχή μου, Θεέ μου, Εσύ που είσαι φως στην ουσία Σου, και θα γεμίσει θάρρος και θα ελευθερωθεί από τον κόσμο. 

Όταν η σκόνη των άστρων λάμπει πάνω από το κεφάλι μου, εγώ καλώ Εσένα για βοήθεια, Πανάγιε Θεέ μου. Και δεν φοβάμαι τούς κόσμους όλους, όπως και ο υιός δεν φοβάται τους δούλους στον οίκον του Πατρός του...

[«Προσευχές στην λίμνη», αγ. Νικολάου Βελιμίροβιτς, LXXVIII.(78), εκδ. Ορμύλια, 2021].

Κ.Σ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου