Δευτέρα 22 Αυγούστου 2022

Μεγάλη η Χάρη Σου Παναγία μου!

Γράφει η Μαρία Α. και την ευχαριστούμε πολύ.

12 Νοε 2019

Πριν κάποια χρόνια είχα μια ασημένια εικόνα της Παναγίας μας κρεμασμένη στον τοίχο πάνω από το κρεββάτι μου, ενώ επρόκειτο να κάνω μια επέμβαση.  

Βλέπω λοιπόν στον ύπνο μου να πλησιάζει στο κρεββάτι μου μια μαυροφορεμένη γυναίκα με πολύ λαμπερό & γλυκό πρόσωπο, η οποία δεν περπατούσε αλλά σαν να γλιστρούσε. Στάθηκε δίπλα μου, με σκούντηξε & μου είπε: 

"μην ανησυχείς, όλα καλά θα πάνε στην επέμβαση, αλλά αν θέλεις να σε προσέχω, να με προσέχεις κι εσύ" & με ένα νεύμα του κεφαλιού της μου έδειξε την εικόνα Της στον τοίχο! 

Έφυγε πάλι σα να γλιστρούσε κι όπως έφευγε, έσταζαν πίσω της σκουριές...  

Ξυπνάω πάρα πολύ ταραγμένη, κοιτώ την εικόνα & τη βλέπω έντρομη να είναι γεμάτη σκουριές! Σηκώνομαι να την καθαρίσω & βλέπω στο χαλάκι μπροστά από το κρεββάτι μου να έχει σκουριές...! Υπόψιν πως ήταν ολοκαίνουριο & πεντακάθαρο! 

Όταν κάποτε μετά από 2-3 χρόνια το έδωσα καθαριστήριο, φυσικά ΔΕΝ καθάρισαν οι σκουριές & χαίρομαι ειλικρινά γι΄αυτό, γιατί τις βλέπω & θυμάμαι πόσο με ευλόγησε με αυτό το όραμα!!! Εννοείται πως πλέον την εικόνα την καθαρίζω τακτικά. 

Μεγάλη η Χάρη Σου Παναγία μου!

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου