Κυριακή 12 Μαΐου 2024

Σήκωσα κάποτε το τηλέφωνο, 20 μέρες μετά το Πάσχα και είπα: «Χριστός Ανέστη» αντί για «εμπρός...»

Σήκωσα κάποτε το τηλέφωνο, 20 μέρες μετά το Πάσχα και είπα: «Χριστός Ανέστη» αντί για «εμπρός». Και απαντάει ο άλλος:

- Τι λες παιδί μου; Τί είναι εκεί;

- Σπίτι είναι…

- Τι είσαι εσύ;

- Τι είμαι; Άνθρωπος…

Είχε κάνει λάθος στο τηλέφωνο αυτός. Άλλον ήθελε να πάρει και άλλο νούμερο πήρε και του έκανε μεγάλη εντύπωση και είπε:

- Τι λες βρε παιδί μου; Υπάρχουν άνθρωποι ακόμη, οι οποίοι κρατούνε αυτήν την ωραία παράδοση;

Μου είπε το όνομά του, δικηγόρος κ.λπ.

- Ξέρω γω. Μου φαίνεται ότι υπάρχουν ακόμη…

- Γι’ αυτό δεν μας βούλιαξε ακόμη ο Θεός. Διότι υπάρχουνε άνθρωποι ακόμη…

Δημήτριος Παναγόπουλος, Ιεροκήρυκας


1 σχόλιο:

  1. Χριστός Ανέστη!

    Ως χαιρετισμός αποδίδεται πάντα με χαρακτήρα ενθουσιώδη και με έντονη την εκδήλωση της ψυχικής ανάτασης.

    Ο χαιρετισμός αυτός αντικαθιστά κάθε άλλο χαιρετισμό (καλημέρα, καλησπέρα, καληνύχτα…).

    Είναι ένας διάλογος επικοινωνίας και αναγνωρίσεως μεταξύ Χριστιανών.
    Ο ένας ομολογεί την Πίστη του στην Ανάσταση του Χριστού λέγοντας «Χριστός Ανέστη» και ο άλλος, ο Αδελφός του εν Κυρίω ανταποκρίνεται και απαντά με την ίδια βεβαιότητα της Πίστεως λέγοντας «Αληθώς Ανέστη».

    Βέβαια μπορεί η Παράδοσης να προβλέπει μόνο αυτές τις ημέρες από την Ανάσταση μέχρι την Ανάληψη, αλλά αν κάποιος σας πει «Χριστός Ανέστη» εκτός αυτής της περιόδου, μην τον διορθώσετε για το λάθος του, αλλά απαντήστε του κι εσείς «Αληθώς Ανέστη».

    Άλλωστε το «Χριστός Ανέστη!» δεν είναι ένα έθιμο αλλά ένα Αληθινό γεγονός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή