Τρίτη 12 Απριλίου 2016

"Μαμά ζω κι ας μη το ξέρεις"


Εκτρώσεις


Πρώτη εβδομάδα: Η πρώτη μου κατοικία!!!
Γειά σας !  

 

                                      Είμαι ένα παιδάκι στο ξεκίνημα της ζωής !                                       
     
Στο μέσο του κύκλου της μητέρας μου, δύο εβδομάδες μετά την τελευταία της περίοδο, το ωάριό της με 23 χρωμοσώματα περίμενε στην ωοθήκη. Τότε ήρθε το σπερματοζωάριο του πατέρα μου με άλλα 23 χρωμοσώματα κι αγκαλιάστηκαν σφιχτά, δημιουργώντας εμένα! Έξι (6) ώρες μετά άρχισα να πολλαπλασιάζομαι ιλιγγιωδώς και να διαφοροποιούμαι από τους γονείς μου. Μαζί με τα 6.000.000 γονίδιά μου, πέρασα μέσα απ' τις σάλπιγγες κι' εγκαταστάθηκα στη μήτρα. Εδώ θα φωλιάσω, ώσπου να γεννηθώ.



Δεύτερη εβδομάδα:


Αποτελούμαι από μόλις 8.000 κύτταρα!!!

     Ήδη έχω πολλαπλασιαστεί σε πάνω από 8.000 κύτταρα, διαφοροποιημένα σε τρία βλαστικά φύλλα. Σε 9 μήνες τα κύτταρά μου θα είναι πάνω από 6 τρισεκατομμύρια!
     Πρώτα σχηματίζονται ο ομφάλιος λώρος και ο πλακούντας, που με τροφοδοτούν με θρεπτικές ουσίες και οξυγόνο. Παρότι τρέφομαι και θερμαίνομαι από τη μητέρα μου, δεν έχουμε το ίδιο αίμα ούτε και ξέρει ακόμα ότι υπάρχω. Μάλιστα, περιμένει την κανονική έμμηνο ροή στο τέλος της εβδομάδας.



Τρίτη εβδομάδα:


Η καρδιά μου αρχίζει να κτυπά!

     Σχηματίζονται η σπονδυλική μου στήλη, το κεφάλι μου, οι πνεύμονες, το στομάχι, το έντερο και τα νεφρά μου. Το συκώτι μου παράγει το αίμα μου. Από την 18η ημέρα η μικρή καρδιά μου αρχίζει να χτυπά ακανόνιστα. Αυτή η ίδια καρδιά θα χτυπά μέχρι να πεθάνω.

18η ημέρα:
Η καρδιά αρχίζει να χτυπά !!!,



Τέταρτη εβδομάδα:


Τα χέρια μου σχηματίστηκαν.

     ΕΓΩ, ΤΟ ΑΓΕΝΝΗΤΟ ΠΑΙΔΙ, συμπληρώνω τον πρώτο μήνα της ζωής μου!
Έχω ύψος ½ εκατοστό και ζυγίζω ½ γραμμάριο.
     Οι κτύποι της καρδιά μου συγχρονίστηκαν με αυτούς της μητέρας μου. Οι γάμπες μου είναι σαν μικρές φτερούγες και τα χέρια μου έχουν σχηματιστεί.
     Αν και ζω ήδη ένα μήνα, η μητέρα μου αρχίζει μόλις τώρα να το υποψιάζεται, καθώς η περίοδός της καθυστερεί εδώ και δυο εβδομάδες.



Πέμπτη εβδομάδα:

 

Είμαι πλέον ένα γραμμάριο και το κεφάλι μου ξεχωρίζει.

     Σε μια εβδομάδα το ύψος και το βάρος μου έχουν διπλασιασθεί! Ζυγίζω 1 γραμμάριο και είμαι 1 εκατοστό ψηλό.
     Ξεχωρίζουν το κεφάλι, ο θώρακας και η κοιλιά μου. Σχηματίζονται τα μάτια μου με τον αμφιβληστροειδή, το φακό και τα βλέφαρα. Ξεπροβάλλουν τα αυτιά και η μύτη μου. Στον εγκέφαλό μου πρωτοεμφανίζεται η καταβολή του κέντρου του λόγου.
     Μπορεί να καταγραφεί και το Ηλεκτροκαρδιογράφημά μου ακόμη!



Έκτη εβδομάδα:  
                                 
    
                                                                                                                                   
Ο εγκέφαλός μου λειτουργεί αισθητά. 

     Έχουν διαφοροποιηθεί οι γονάδες μου και διακρίνονται τα δάκτυλα στα χέρια και στα πόδια μου.
     Στο τέλος της εβδομάδας είναι δυνατόν να καταγραφούν τα εγκεφαλικά μου κύματα σ' ένα κανονικό Ηλεκτροεγκεφαλογράφο. Κι' ωστόσο κάποιοι λένε πως ακόμα δεν έχω ψυχή...



Έβδομη εβδομάδα:


Σχηματίζονται τα αποτυπώματά μου.

     Ο εγκέφαλος είναι τέλειος. Μπορώ να αισθανθώ και αντιδρώ σύμφωνα με τα ερεθίσματα.
     Ανοίγουν τα χείλη μου, μπορώ να θηλάζω και να καταπίνω.
     Τα δάκτυλά μου μακραίνουν και τα δακτυλικά μου αποτυπώματα παίρνουν τη μορφή που θα έχουν σ' όλη μου τη ζωή.



Όγδοη εβδομάδα (ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ):


Έχω ύψος 3 εκατοστά και όλα τα όργανα...

     Οι 60 πιο σπουδαίες ημέρες της ζωής μου: Όλα τα όργανά μου έχουν σχηματιστεί. Τώρα πιά δεν θα δημιουργηθούν άλλα. Συνεχώς θα μεγαλώνω και οι λειτουργίες μου θα τελειοποιούνται.
     Έχω ύψος 3 εκατοστά και ζυγίζω 3 γραμμάρια.
     Στους 7 μήνες που έχω μπροστά μου ώσπου να γεννηθώ, θα πολλαπλασιάσω το ύψος μου στο 20πλάσιο (μέχρις 60εκ.) και το βάρος μου στο χιλιαπλάσιο (3 κιλά και περισσότερο).



Ένατη - δέκατη εβδομάδα:


  


Αν με τρυπήσουν, θα πονέσω.

     Τώρα πια λειτουργούν όλα μου τα όργανα:μύες και νεύρα συγχρονίζονται, κινώ χέρια και πόδια, πιπιλίζω το δάκτυλο.

     Αναπηδώ και κολυμπάω στο ζεστό αμνιακό υγρό. Μπορώ να πιάνω ένα μικρό αντικείμενο. Αν με τρυπούν, αισθάνομαι πόνο, ακούω τους ήχους και θυμάμαι τους χτύπους της καρδιάς της μητέρας μου. Όταν γεννηθώ, θα τους αποζητώ.

Μπορώ εύκολα να πιάσω ένα μικρό αντικείμενο




Ενδέκατη - δωδέκατη εβδομάδα:


Ακολουθώ το βιολογικό ρολόι της μαμάς. Τρεις μήνες = 90 ημέρες.

     Ήδη είμαι 8 εκ. και ζυγίζω 25 γραμ. Μέσα σε ένα μήνα το ύψος μου τριπλασιάστηκε και το βάρος μου οκταπλασιάστηκε! Η ομοιότητα που έχω με τους γονείς μου στα χαρακτηριστικά και στα φερσίματα είναι πια φανερή.
     Μου φυτρώνουν τα μαλλιά και τα νύχια.
     Ξυπνάω, όταν η μαμά μου ξυπνάει, κοιμάμαι, όταν αυτή κοιμάται, είμαι ήρεμο, όταν αυτή είναι ήρεμη. Όλες οι ψυχικές κι' εγκεφαλικές της μεταβολές και κάθε ουσία που χρησιμοποιεί, επηρεάζουν κι' εμένα.
Όταν η μητέρα μου ανησυχεί για μένα, εγώ το αισθάνομαι. Το ίδιο κι όταν καταλαμβάνεται από το αίσθημα της αγωνίας, που είναι ΣΥΝΗΘΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟ τους δυο πρώτους μήνες της κυήσεως, και δημιουργείται από το φόβο για το μέλλον, για το «νέο», για το άγνωστο. Καταλαβαίνω όταν πάσχει καμιά φορά από ιλίγγους, πονοκέφαλο, εμέτους, ναυτίες...

     Αλλά όλα αυτά θα περάσουν, καθώς η εγκυμοσύνη εξελίσσεται. Κι' όταν η μαμά μου με κρατήσει στα χέρια της, θα της φανούν ασήμαντα πια...



Αν όμως η μητέρα μου δεν με ήθελε πιά;

Αν οι γονείς της τής λένε ότι είναι μικρή για γάμο;

Ή ότι δεν μπορεί να θρέψει πάνω από δυό παιδιά;

Αν εκτιμά περισσότερο την καριέρα της από μένα;

Ή αν σκέφτεται «τι θα πει ο κόσμος;» γιατί είναι ανύπαντρη;

Αν ο γιατρός της λέει ότι μπορεί να είμαι μογγολικό; (Σύνδρομο Down),

Αν μαζί με το γιατρό της μελετά τον τρόπο να απαλλαγεί από μένα;
Αν συμβαίνει κάτι από αυτά, τι με περιμένει άραγε;



Μήπως θα με απορροφήσουν με ένα σωλήνα, όπως η ηλεκτρική σκούπα τα σκουπίδια;

 

Έκτρωση με αναρρόφηση

     
Μήπως θα κάνουν στη μητέρα μου έκτρωση προσταλανδίνης για να αποβάλλει αυτόματα;

     Ή μήπως της δώσουν ένα χάπι (RU-486) που με σκοτώνει με πείνα και ασφυξία, ώστε να αποβληθώ νεκρό; 

     Μήπως θα με κομματιάσουν ζωντανό, μέσα στην κοιλιά της μητέρας μου, μ' ένα τροχισμένο γυριστό μαχαίρι;




(Έκτρωση με Διαστολή και Απόξεση - αλλιώς Εμβρυοτομή)

     Μήπως ο «γιατρός» ανοίξει την κοιλιά της μητέρας μου, με βγάλει και με σκοτώσει αμέσως, ή με πετάξει σ' ένα κουβά μέχρι να πεθάνω;



(Έκτρωση με μικρή Καισαρική τομή δηλ. Χειρουργική Επέμβαση)

    
Τι θα γίνει τότε με το κορμάκι μου; 

     Μήπως ύλη για σαπούνια ή για καλλυντικά; Ή θα με κρατήσουν στη ζωή για πειραματόζωο; 

     Μήπως ο γιατρός με μια σύριγγα αναρροφήσει λίγο αμνιακό υγρό, για να εκχύσει αλάτι που θα κάψει ζωντανό;



(Έκτρωση με Δηλητηρίαση)


         
      
Τότε θα πονάω φρικτά, ώρες και ώρες, ώσπου να ξεψυχήσω! 

Οι εκτρώσεις στη Ελλάδα στέλνουν κάθε χρόνο, περίπου 150.000 παιδιά στα σκουπίδια!

     Αυτό που οι γιατροί λένε «διακοπή της εγκυμοσύνης» είναι η δολοφονία μου!

     Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟΣαγωνίζομαι για 2 ή 3 ώρες να κρατηθώ στη ζωή, η καρδιά μου πάλλεται με πείσμα. 



     Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ, όπως και τα επόμενα αδέλφια μου, από τον άδικο θάνατό μου!

     Ίσως κάποιοι γιατροί με κίνητρο τα έσοδά τους ή με τη σκέψη ότι θα βγάλουν τη μητέρα μου από μια δύσκολη θέση, της πουν ότι η έκτρωση είναι απλή, κι´ ότι δεν είναι κάτι κακό ειδικά όταν είμαι πολύ μικρό...

     «Ου δώσω δε ουδενί φάρμακον θανάσιμον, ουδέ ξυμβουλήν τοιήνδε, ούδε γυναικί πεσσόν φθόριον δώσω» (Δεν θα δώσω σε κανένα φάρμακο θανάσιμο, ούτε τέτοια συμβουλή ούτε σε γυναίκα θα δώσω εκτρωτικό φάρμακο). Όρκος Ιπποκράτη (460-337 π.Χ.)

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ:  
  •      Γυναίκες που υποβάλλονται σε έκτρωση αντιμετωπίζουν κινδύνους όπως: διάτρηση της μήτρας, ρήξη τραχήλου σε επόμενες κυήσεις, ενδομητρίτιδα και πυελική φλεγμονή
  •      Οι εκτρώσεις μπορούν να προκαλέσουν τέτοιες βλάβες ώστε επόμενες επιθυμητές κυήσεις να είναι προβληματικές και επικίνδυνες, ή ακόμη να καταλήξουν σε στειρότητα.
          
«Αν το κοιλιακό τοίχωμα της εγκύου γυναίκας ήταν διάφανο, τι είδους νόμους θα είχαμε για την έκτρωση;»Dr R. Nathanson (από την ταινία «Σιωπηλή κραυγή»)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου